ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

الوعده وفا...

1392/4/12 22:36
نویسنده : باباي ترنّم
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز نازی مامان

چند تا از خاله های مهربون که  عکس کیف چرم ها رو دیده بودن ، خواسته بودن که طریقه درست کردنش رو بگم.

البته من چون فقط سه یا چهار جلسه رفتم کلاس و خیلی بلد نیستم ، سخته واسم که بخواهم طرز درست کردنش رو بنویسم . چون خیلی از نکته هاش رو نمی دونم ولی سعی می کنم در همین حدی که بلدم رو واسه خاله های مهربون و البته تو دختر گلم بذارم.

ماجرای کلاس رفتن مامانی هم بر می گرده به ماههای اول بارداری.

ما توی مرکز ICT دوره آموزشی چرم دوزی (حدوداً 3 ماهه) داریم و پارسال همین موقع بود که با درخواست همکار ها ، یک دوره کوتاه مدت واسه خانمهای اداره و همسران و بچه های آقایون اداره  توی شیفت بعد از ظهر برگزار کردیم.

چیزی حدود فقط 9 یا 10 جلسه. من هم که ماههای اول بارداریم بود و به شدت ویار و حالت تهوع داشتم و اینکه بابا 5 ساعت بعد از من می اومد خونه و من از اداره که می اومدم خونه تنهایی ، زمان واسم خیلی ظولانی می گذشت  و واقعاً حالت تهوع آزارم می داد ،  تصمیم گرفتم برم کلاس.

هم فال بود و هم تماشا. هم چند ساعتی وقت می گذشت و هم اینکه سرگرم می شدم و کمتر حالت تهوع یادم می اومد.

حالا از این 10 جلسه یک روز در میون ، من دو هفته رو که خونه عزیز جون بودم و بقیه اش رو هم دیر می رفتم و زود می اومدم و چون باردار بودم ، استادم (همکارم) چیزی بهم نمی گفت.

الا ایها الحال از این دوره چند جلسه ای ما یک کمی چرم دوزی یاد گرفتیم. البته جالبه که بابا بدون کلاس رفتن و با فقط یک بار نگاه کردن روی دست دختر خاله اش ، از من بهتر یاد گرفته.

(استعداد رو حال کن مامان جون) 

حالا دیگه نمی دونم که بتونم خوب توضیح بدم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرشته مامان محمدرضا
13 تیر 92 6:17
راستی محبوبه جون دوتا کیف چرمی که رفتن چین مطمئنم اونجا تولید انبوه شده و به کشورمون صادر شده و به عنوان صنایع دستی کشورمون فروخته خواهند شد. مثل اصفهان که اکثر صنایع دستی کشورمون از چین وارد شده اند. حالا اون دوتا مهندس هم کیفهای شما رو نمونه بردند اون ور


واقعا هم همین جوریه . خیلی جای تاسف داره که صنایع دستی ما چینی باشه.
الهام مامان علیرضا
13 تیر 92 12:36
عجب مامانِ مهربونی داری ترنم جون
در کمالِ سخاوت دانشش و در اختیار همه قرار میده



مرسی. ما اینیم دیگه....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد