ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

وقتی مامان کیف درست می کرد ، ترنم کجا بود؟؟؟

1392/4/13 13:56
نویسنده : باباي ترنّم
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس  من

دیروز از صبح نشستیم و یک کیف درست کردیم و هم زمان هم عکس گرفتیم( همون که توی پست قبلیه)

وقتی تو بیدار بودی ، اصلاً نمی ذاشتی من کار کنم و من هم مجبور بودم یک جوری سرگرمت کنم. البته خیلی هم چاره ساز نبود و وقی تو بیدار میشدی من دست از کار میکشیدم.

 

یک بار گذاشتمت توی تختت که بخوابی و وقتی اومدم دیدم که طبق معمول غلط زدی.

آخه توی این فسقل جا چجوری تونستی بچه؟؟؟؟؟

 

ترنم1

 

من هم گذاشتمت روی مبل و اینجوری محصورت کردم!!!!!!!

 

ترنم2

 

و تو هم مشغول خوردن عروسکهات

ترنم 3

البته این روش هم کاربردی نداشت و بعد از چند دقیقه واست تکراری شد.

_______________________________________________________________

امروز داریم میریم خونه آقا جون اینها و تا یک هفته ای نت نداریم دخترم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الناز(ممول)
13 تیر 92 14:08
سلاممممممممم عزیزم واقعا خانم با سلیقه ای هستید بهتون تبریک میگم برای تبلیغات اومده بودم ولی چشمم کارای قشنگتون رو گرفت ببخشید میخواستم ازتون بخوام اگه میشه به اهورا کوچولوی ما رای بدید تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده لطفا کد 243 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید راستی لطفا به ما سر بزنید با تشکر
بهار
13 تیر 92 15:59
نیگا نیگا با این جیگر من چیکار میکنه این مامانش چلونده شد که بچه ! هر چند این جونده خوشکل ناناز همیچن بی دستو پا هم نیست و میبنم هیچ کدوم از استراتژی های مامانش واسه سر گرم کردنش جواب نمیده
بهار مامان ائلمان
13 تیر 92 16:06
با این ولایت رفتنت ! دیشب تا صبح فقط غلت زدم . اخرش شوهری صداش در امد و گفت به دوستت بگو جمعه پرواز مستقیم میگیرم تو میفرستم وردلش بندر از اونجا دوتایی برین ولایت.فقط جان مادرتون بزارین من بخوابم .
هر چند صبح زد زیر حرفش و گفت حتما هزیون میگفتم


جات خالییییییییییییییییییی
الهام
13 تیر 92 18:27
سلام.خداترنم روحفظ کنه .خیلی نازه..خوشحال میشم به ماسربزنیدو اگه تمایل داشتی لینک کنی خبربده
فرشته مامان محمدرضا
14 تیر 92 3:45
نازییییییییییییییییییییییییییییییییی
ماماطهورا
16 تیر 92 15:06
سلام عزيزم دلم براي ترنم خوشگلم يه ريزه شده بود چقدر بزرگ شده ماشاللهههههههههههههه قربونش برم براخودش خانومي شده

خودت خوبي عزيزم ممنون كه هميشه جوياي حالم بودي تا آخرعمرم مديونتونم انشالله كه ولايت هم خوش بگذره خيلي دوست دارمممممممممممممم


سلام عزیزمممممممممممممممممم. خیلی خوشحالم که حالت خوب شده و همه چیز یادت اومده.
ممنون عزیزم. ما که جز دعا و احوال پرسی کاری نمی تونستیم بکنیم. خدا را شکر که خوبی.
الهام مامان علیرضا
16 تیر 92 18:22
به سلامتی عزیزم خوش بگذره مراقب خودتون باشید
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
17 تیر 92 15:01
خوشحال میشیم به ساینا جونم رای بدین برای رای دادن به فرشته کوچولو عدد 462 رو به شماره 20008080200 ارسال کنید. خیلی دوووووووووووووستون دارم
بابای یسری جان
17 تیر 92 16:12
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد