ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

ترنّم نامه

تدارکات ورود عزیز بابا و مامان

1391/8/26 0:26
نویسنده : باباي ترنّم
379 بازدید
اشتراک گذاری

ترنّم جان ، دخترم سلام

بابایی خوشگلم چند روزیه که سفت و سخت با مامانی داریم روی مهیا کردن و تزئین اتاقت کار میکنیم، تا اینجای کار کمدهای اتاقت رو کاغذ دیواری با طرح سیندرلا و سفید برفی زدیم و روی دیوارای اتاقت کلی استیکرهای خوشگل و دخترونه واست زدیم که وقتی قدم بر چشمای بابایی گذاشتی و به دنیای من و مامانی تشریف فرما شدی کلی با صحنه های رنگی و شاد روبرو بشی.

فعلاً واست سرویس خواب نخردیم چون فکر کردیم زوده و بزاریم وقتی یکم بزرگتر شدی و سلیقت رو فهمیدیم طبق سلیقه خودت واست سرویس خواب بخریم ولی فعلاً واست یه تخت خوشگل گرفتیم و اتاقت رو با وسایلی که واست خریدیم تزئین کردیم و چیدیم، پرده اتاقت رو هم با طرح سیندرلا سفارش دادیم که تا هفته آینده آماده میشه و نصبش میکنیم. واسه سقف اتاقت هم یه فکرایی کردم ولی مامانی همش میگه دیگه خیلی اتاقت داره شلوغ میشه ولی به نظر من هر چی شلوغتر و رنگی تر باشه شادتره.

واست چندتا از عکسای اتاقت رو میزارم تا بعداً که بزرگ شدی خودت ببینی و قضاوت کنی که حق با منه یا مامانی..قلب البته اینو هم بگم که توی این عکسا هنوز اتاقت کامل نیست و بعداً که کامل شد و پرده ی اتاقت هم نصب شد عکسهای اتاقت رو واست توی وبلاگت میزارم.

امیدوارم که تا اینجای کارمون رو بپسندی دختر عزیزم.

(دوست داريم)M&Yاتاق ترنم 1اتاق ترنم 2اتاق ترنم 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مرضیه
27 آبان 91 8:48
من که خیلی خوشم اومده. فقط من هم با محبوب موافقم که خیلی شلوغش نکنین. چون همیم الان هم شلوغ هست اما خوبه.
مامان یه فسقِلی
29 دی 91 1:17
خسته نباشید واقعا ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد