ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ترنّم نامه

گذر ناباور زمان

1392/2/2 15:50
نویسنده : باباي ترنّم
294 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان سلام

امروز صبح که با هم بیدار شدیم من شما رو بردم حمام و توی وان برای چند لحظه کوتاه بدون اینکه تو رو دست بگیرم گذاشتمت و روت آب ریختم. خدایا باورم نمیشه عزیز دردانه مامان کم کم داره بزرگ میشه و من واقعا امروز از حالتت توی حمام این رو احساس کردم.یعنی کم کم میشه بدون دست گرفتن هم تو رو بشورم. امید دل مامان چه زود می گذرد روزهای کودکیت. الهی که فدای تو و قد و بالات بشم مامان جونی. گل پونه مامان الان چند روزی هست که وقتی باهات حرف می زنیم با صدای بلند واسمون می خندی.البته واسه من کمتر و واسه بابای خیلی بیشتر. دردو بلات به سرم مامان که همچین واسه بابایی دلبری می کنی.وقتی بابا پایین لبهات رو می بوسه با صدای بلند می خندی و من و بابا رو غرق لذت می کنی.در ضمن در تلاشی که غلظ بزنی ولی هنوز موفق نشدی.خدایا به خاطر این لحظه های ناب بودن با دخترم هزار بار و هزاران بار شکر ، شکر ، شکر ، شکر ......

راستی چون موهات کمی بلند شده بود و البته نامرتب چند روز پیش با بابا کمی موهات رو مرتب کردیم و البته من واسه یادگاری یک کمی از اون موهای نرم و ابریشمی ات رو واست نگه داشتم. در ضمن همچنان مثل قبل بیشتر زمان ساعتهای بیداریت در حال نگاه کردن به مشت بسته دستت هستی و من و بابا در حیرتیم که تو در این مشت بسته به دنبال چه می گردی.!!!

خلاصه اینکه دوستت دارم ترنم عزیز تر از جانم. عاشقتممممممممممممممممممممممممممم.

راستی امروز داشتم عکسهات رو نگاه می کردم و دلم هوای روزهای ناب نوزادیت رو کرد.

 این هم یک عکس از دو ساعت بعد از تولدت توی بیمارستانترنم دو ساعت پس از تولد

 

دست ترنم در دست بابا

 

دست ترنم در دست بابا

 

ترنم یک هفته بعد از تولد روی دست عمه

الهی که من فدای خوابیدنت بشم گل دختر مامان

 

ترنم روی دست عمه

 

عاشق این مدل خوابیدنتم عشق مامان

 

مدل خوابیدن ترنم جونی

 

و این هم اون مشت بسته پر از اسرار

 

مشت پر اسرار ترنم

 

این هم اولین موهای کوتاه شده ابریشمیت عزیز دلم

اولین موی کوتاه شده ترنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

متین من
2 اردیبهشت 92 17:08
سلام خوبین ببخشیدشمادیروز به وبلاگ من سرزده بودین ادرس وبلاگ نذاشته بودین تا من لینک تون کنم اگه شمابودین خبرم کنین ممنونم دوست خوبم


سلام. من نمی دونم آدرس وبلاگتون چیه که بدونم دیدم یا نه؟ببخشید آدرس وبلاگتون رو بهم می دید.
سميه مامان گل دخترا
3 اردیبهشت 92 22:22
واى انشاالله سلامت باشه اين ناز دخترتون. با اون مشت هاى نازش منو ياد نوزادى هاى دخترام انداخت. چشم رو هم بزاريم بزرگ ميشن،حسرت كودكيشون رو ميخوريم....


مرسی عزیزم. واقعا روزهای قشنگ همیشه زود می گذره.انشاالله که دخترهای شما هم سلامت باشن.راستی گل دخترا چند ساله اند؟
مامان ترنم کوچولو
4 اردیبهشت 92 13:56
الهی ای جانم خاله جون خیلی نازی ما شاالله قربونت برم که هم اسم دخملمی مثه دخملمم پر مویی خدا نگه دارش باشه عزیزم ممنون بهم سر زدی منم لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد