ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ترنّم نامه

و اما صد روزگی

1392/2/6 16:27
نویسنده : باباي ترنّم
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دردانه مادر

و اما ترنمم ١٠٠ روز گذشت.

دختر عزیز مامانی قبل از تولدت وقتی حساب به دنیا اودنت رو می کردم و رسیدم به صد روز می گفتم : "اوه هنوز صد روز مونده." و به نظرم صد روز خیلی خیلی زمان طولانی بود . اون صد روز گذشت ،طولانی هم گذشت چون تو نبودی و اما حالا که تو هستی صد روز به سرعت برق و باد گذشت و تو عزیزکم صد روزه شدی. صد روزگیت مبارک عشق کوچولوی من. الهی که صد سال با عزت زندگی کنی مادر. 

خیلی روزهای شیرینی رو با تو دارم دخترک نازم. هر چند الان چند روزی هست که بد اخلاق شدی و دائماً در حال نق زدن هستی.مخصوصا وقتی بابا هست چون می دونی دل به دلت می ده و لوست می کنه بیشتر بهانه می گیری . به هر حال با همین بهونه گیریهات هم شادیم.

تازه این روزها خیلی هم از صدای خودت خوشت میاد و دائم در حال جیغ زدن هستی و کلی با جیغ زدنهات کیف می کنی. بعضی وقتها بابا هم همراهیت می کنه و دونفری خونه رو می ذارید روی سرتون و اون موقع است که قیافه من میشه اینکلافه. ولی با وجود صدای بلند جیغهات باز هم دوست دارم جیغ زدنهات رو.

 

و حالا تو در صد روزگی.................

اینجوری دستت رو می خوری

 

ترنم در حال خوردن دست

 

به کمک عروسکهات می شونمت ولی باز هم می افتی

قربونت بشم که هنوز نمی تونی خودت رو نگه داری

 

ترنم در حال سعی کردن واسه نشستن

 

اینجوری دستهات رو می ذاری و من و بابا رو غرق لذت می کنی

 

ترنم و دستهای کوچولوش

 

و وقتی خوابت میاد اینجوری پتو رو می کشی روت

 

ترنم می خواهد بخوابه

 

خیلی دوستت دارمممممممممممممممممممممممم دخترم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مرضیه
7 اردیبهشت 92 8:40
ای جووووووووووووووووووووون. خاله چه لذتی داره دیدن این عکس ها، روز به روز داری خوردنی تر می شی و عزیزتر،خاله دورت بگرده، خیلی دلم واست تنگ شده.


دل به دل راه داره خاله جون. ما هم دلمون واست تنگ شده.
ماماطهورا
7 اردیبهشت 92 21:24
سلام عزيزممممممممممممممممم چه خوردني شدي تو خاله 100 روزگيت مباركككككككككككككككك
انشالله روز به روز بزرگ بشي و موفق تو زندگيت


مرسی عزیزم. ایشالله که تو هم به زودی با خبر نی نی بیایی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد