ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ترنّم نامه

این دیگه چه مدلشه؟.......

1392/2/9 13:17
نویسنده : باباي ترنّم
678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ناز نازی مامان

الهی که من فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بشم دخترم که هر روز یک کار جدید ازت می بینم.

دیروز بعد از اینکه حمامت کردم و لباس پوشوندم تنت ، خوابوندمت توی تختت. کمی کارهام رو انجام دادم و اومدم بهت سرکشی کنم ،دیدم که اینجوری کردی با لبهات........

 

 

ترنم و لبهای ناز ش

حالا از دیروز همش لبهات رو اینجوری می کنی . مثل اینکه خیلی خوشت اومده.

و اما یک کار دیگه..... جریان شیر مامان نخوردنت رو که واست گفته بودم دختر خانم ، دیروز داشتم با شیشه بهت شیر می دادم که دیدم چرخیدی و اصرار داشتی که همون شکلی شیر بخوری. چند بار درست خوابوندمت ولی تو با گریه برگشتی به همون حالت قبلیت و همون جوری شیر خوردی. توی بغلم هم که می گیرمت باز هم می خواهی همون شکلی بشی. الهی فدات شم این دیگه چه مدلشه دختر جون؟................

مدل جدید شیر خوردن ترنم خانم

 

مدل جدید شیر خوردن ترنم

مدل جدید شیر خوردن ترنم

 

حالا من چه کنم با این عادت جدیدت عزیز دلم؟.......خیلی دوستت دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مرضیه
9 اردیبهشت 92 13:53
عزیز دل خاله، این کله شقی رو از کی به ارث بردی؟؟؟؟؟


از خاله مرضیه....................
مامان ترنم کوچولو
9 اردیبهشت 92 18:34
عزیز دلم چه باحال شیر میخوره
خیلی ناز شدی ما شاالله خدا حفظش کنه
البته بگما
ترنم ها همه کله شق ان


پس خدا به داد دل ما مامانهاشون برسه.تازه این شروع کاره...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد