ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ترنّم نامه

اندر احوالاتمان...

1392/2/16 15:34
نویسنده : باباي ترنّم
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوم

مامان جونی دیروز با هم رفتیم خرید. توی تارا مارکت شیر نان ١ دیدم و کلی تعجب کردیم با بابا.آخه بعد از شیر نخوردنت و بعد از کلی تحقیق در مورد انواع شیر خشک ما به این نتیجه رسیدیم که شیر نان از بقیه شیرها بهتره و خدا را شکر تو هم خوردی و فقط می موند مشکل تهیه اش. اینجا توی بندر که هرچه گشتیم پیدا نشد و پس از تماس با داییم که کرمان داروخانه دارن چندتایی واست گیر آوردیم و پس از اون واسه دفعه بعد به دایی گفتم واست یک کارتن نگه داره که البته اونم واسه مصرف حدودا یک ماه و نیمت هست.آخه تو هر ٣-٤ روز یک قوطی رو تموم می کنی. البته بیشترش رو میریزم بیرون.چون پیرو حمله شدید جنابعالی به شیشه شیر من فکر می کنم که خیلی گرسنه ای و واست زیاد درست می کنم و تو هم در کمال خونسردی پس از خوردن ٣٠ سی سی شروع می کنی به بازی و بقیه اش رو نمی خوری و مجبور میشم بریزمش بیرون.خلاصه اینکه شیر نان را البته نوع عربی آن را با قیمت ناقابل ٣٩ هزار تومان مشاهده کردیم اما ترسیدیم شاید بهت نسازه به همین خاطر تصمیم گرفتیم همون نان شرکت ایرانی رو بهت بدیم.حالا سری جدید که واست بخرم نمی دونم قیمتش چقدر زیاد شده باشه.دفعه قبل هر قوطی را ده هزار تومان خریدیم.البته قیمتش اصلا مهم نیست و فقط خدا را شکر که تو با خوردنش مشکلی نداری.راستی پوشک پمپرز با قیمت ٨٦ هزار تومان هم فعلا واسه شما گل دختر مامان استفاده میشه.این هم توی بارداری واست می خریدم ٤٨ هزار تومان.اگر می دونستم اینجوری قیمتش می ره بالا واست بیشتر می خریدم و نگه می داشتم.خلاصه افزایش قیمتها روز به روز بیشتر از دیروز.

به هر حال من و بابا همیشه واست بهترین ها رو می خواهیم دخترم. امیدوارم که همیشه سالم باشی و چراغ خونمون رو روشن کنی گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفر
16 اردیبهشت 92 19:05
ای جووووونم چه خوش سلیقه. هر چیزی هم نمیخوره شازده خانوم. انقدر بازی بچه هارو با شیشه شیر دوست دارم. آدم اشتهاش باز میشه.
الهام مامان علیرضا
29 اردیبهشت 92 14:23
من از این آمارگیرها تو وبم هست که مکان رو نشون میده. جالبه که کنار آی پی شما پرچم آمریکا رو گذاشته و من تعجب می کردم همیشه که کی از آمریکا میاد ما رو می بینه؟!؟!؟!
برات جالب نیست؟؟؟
تا به حال متوجه این مساله شده بودی؟


سلام. نه تا حالا متوجه نشدم. باید چک کنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد