ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ترنّم نامه

روزهای زیبای من و تو (4)

1392/2/22 15:08
نویسنده : باباي ترنّم
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی

خدایا شکر از همه نعمتهات. خدایا شکر به خاطر وجود ترنمم. خدایا شکر ، شکر ، شکر................

عزیز مامانی پارسال ماه رجب تو توی دلم بودی و امسال حضور گرمت توی خونمونه و جمع کوچیک من و بابا و تو  با حضور تو گرم و دلنشین تر شده.. مهربون مامان زندگیم با تو شیرین تر از شیرین شده و از بابایی ممنونم که دلش خواست که بچه داشته باشه و من رو قانع کرد که خوبه اگر بچه داشته باشیم  و از خودم هم ممنونم که قانع شدمچشمکهورا

دخترم هرچه از خوبیه حضور تو در زندگیمون بگم کم گفتم. ترنم مامان دوستت دارم و عاشقانه می پرستمت.

و اما این روزها ...............

 

حسابی با بابایی حرف می زنی و ابراز احساسات می کنی نسبت به حرفهاش

 

ترنم در حال ابراز احساسات به بابا

 

همه چیز رو می بری طرف دهنت البته فقط اون قسمتشون رو که دلت می خواهد می کنی توی دهنت از جمله...

 

این عروسکت رو فقط پستونکش رو می بری طرف دهنت (مثل وقتی خودت می خواهی پستونک بخوری)

 

ترنم و عروسک 

قربونت برم مامان این که پستونک خودت نیست.

 

این اسباب بازی ات که فقط می خواهی توپ وسطش رو بخوری

 

ترنم و اسباب بازی

 

از 4تا عروسک آویز تختت هم این یکی که رنگش صورتیه رو خیلی دوست داری.

فقط نمی دونم چجوری کشیدی طرف خودت .آخه هنوز بلد نیستی دستت رو دراز کنی طرف اشیا ولی این دفعه وقتی اومدم پیشت دیدم این عروسکه توی دستته. 

 

ترنم و آویز تخت

 

دورت بگردم مامانیییییییییییییییی

 

ترنم و آویز تخت

 

عاشقتم دخترم. خیلی دوستت دارم شیرین عسلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

khale mansoore
22 اردیبهشت 92 18:08
خاله خیلی با دیدن این عکسها حسرت می خورم که لحظه لحظه نوزادیت داره سپری میشه و ما ازت دوریم .فدات خاله که برکت زندگیه آبجیمو و شوهرشی.


واقعا خواهر جون.این هم شانس خودمونه که از هم دوریم. ولی خداییش بچه خیلی باحاله. زود یکی نازشو بیار.
khale mansoore
22 اردیبهشت 92 23:29
به حرف آسونه گلم .من تو درس و کار زاییدم.
سميه مامان گل دخترا
23 اردیبهشت 92 12:29
آفرين به اين دختر زرنگ كه زود زود داره چيز ياد ميگيره. در ضمن مامانى ،دخترا خيلى بابا رو دوست دارن اينم از ابراز احساسات ترنم جون مشخصه


واقعا هم همینطوره . ترنم با این سن کمش واقعا عاشق باباشه.
نیلوفر
23 اردیبهشت 92 21:19
چه جالب. بچه ها هر روز یه چیزی یاد میگیرن و آدم و متعجب میکنن. خیلیییییییییییی دوست داشتنیه.


مرسی گلم.آره کارهاشون خیلی جالبه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد