ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ترنّم نامه

پایان چهار ماهگی دختر عزیزم

1392/2/28 11:36
نویسنده : باباي ترنّم
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

ترنم دختر نازم ، چهار ماهگیت هم تموم شد و وارد پنجمین ماه زندگیت شدی. مبارکت باشه گلم. یک ماه بزرگتر شدی و خانم تر. قربونت برم الهیییییییییییییییییییییییییییییییییی.

این چند روزها که گذشت خاله منصوره و دایی انوش (شوهر خاله) و دایی علی خونمون بودن. عزیز جون و آقا جون هم که از قبل اومده بودن . چون خیلی کار داشتیم و درگیر کارهای عزیز جون نتونستیم واسه چهار ماهگیت یک جشن کوچولو بگیریم ولی کادو دخترم یادم نرفت و واست دوتا کتاب شعر گرفتم.

 

کادو  4 ماهگی

عشق مامان الهی که 100 ساله بشی و با عزت زندگی کنی. د.ستت دارم دختر عزیز تر از جانم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فاطمه و ترنم کوچولو
28 اردیبهشت 92 11:57
ای جااااااااااااااااان مبارک عزیز خاله ان شاالله 100 ساله شی
الهام مامان علیرضا
29 اردیبهشت 92 14:13
وبلاگتون قشنگه مخصوصا این پروانه های زیبا و مخصصصوصا ترنم خانم...
با افتخار شما رو لینک می کنم عزیزم
بازم بیاید پیشمون.


مرسی عزیزم. افتخار دادین. از اونجایی که نوع نگارش شما و البته شیرین کریهای علیرضا جون رو دوست دارم حتما میام.
SaYa
29 اردیبهشت 92 19:22
سلام خانمی خوبی؟عزیزکم من رمزو براتون خصوصی فرستادم و لینک شدین


سلام عزیزم. مرسی که افتخار دادین. منم لینکتون کردم با اجازه.
saya
30 اردیبهشت 92 14:25
سلام عزیزززززم خوبی؟مرسی که انقدر به من لطف داشتی گلم ترنم جون ببوس
saya
30 اردیبهشت 92 15:44
مرد که باشی...مجبور میشوی غیرممکن هارا تجربه کنی... مجبوری درد ها را تحمل کنی و با لبخندی بگویی تمام میشود...پدر که باشی باید بگذری از داشته هایت...باید تو بشوی سنگ صبور کسی که در تو توانایی غیرممکن ها را میبیند... دل نداری که به فرزندت بگویی ندارم...دل نداری که پاره تنت سختی بکشد... عجب موجود عجیبی هستی... هیچ وقت کسی به زیبایی تو اهمیت نخواهد داد به چروک های روی صورتت... زیرا تو مردی... روز پدر بهانه است...بی بهانه روزت مبارک پدر...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد