ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ترنّم نامه

روزهای زیبای من و تو (5)

1392/3/4 16:36
نویسنده : باباي ترنّم
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

دختر کوچولوی من همچنان در تلاش است که حرکت کند

و همچنان نا موفق.

بعضی وقتها از فعالیت زیادی خسته میشی و سرت رو می ذاری روی زمین. اما بعد از چند لحظه باز هم شروع می کنی. در آخر هم از عصبانیت از اینکه چرا نتونستی بری جلو داد و بیداد راه می اندازی.

ترنم جون ، دختر من ، حداقل به فکر خودت باش. اینقدر خودت رو خسته نکن. به وقتش که بشه ، قوی که بشی حرکت هم می کنی.

الهی من فدات شم دختر نازم . خدا کنه توی همه مراحل زندگیت همین جوری پر تلاش باشی و پشتکار داشته باشی عزیز من.

 

این هم چند تا عکس از احوالات این روزها و خستگی بعد از تلاشهات

 

1

 

2

 

آخه دختر من مگه مجبوری. !!! حتما باید عروسکت رو هم با خودت بچرخونی؟؟!!

بعد از کلی تلاش که نتونستی با عروسکت با هم بچرخید قیافه ات این شکلی بود.

خب ولش کن دختر جون....

 

ترنم و عروسک

دوستت دارم عزیز مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

khale mansoore
4 خرداد 92 22:16
nafasami khaleeeeeeee


مرسی عزیزم.
الهام مامان علیرضا
5 خرداد 92 0:08
ترنم عزیز خاله
آفرین به تلاشت

هنوز زوده برای شما خوشگل خانم


دختر من خیلی شتاب داره خاله جون.
خاله مرضیه
5 خرداد 92 9:17
خاله دورت بگردم من، الهی قربونت برم با اون تلاش کردنت.
مامان دخترا
5 خرداد 92 14:16
وای دلم ضعف زد برای اون صورت خستش!
همین روزا از این روزهای سخت عبور میکنی و به راحتی آب خوردن بر میگردی و خانه را در مینَوَردی!


و مامان هم پشت سرش باید خانه را در نوردد...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد