ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ترنّم نامه

دل نوشته های مامان (2)

1391/7/27 10:04
نویسنده : باباي ترنّم
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل مامان

چند روزی حسابی کار داشتم و نتونستم سری به وبلاگت بزنم. البته این چند مدت خبر قابل عرضی هم نبود که بخواهم ثبتش کنم.  از جمعه ٢ هفته پیش به مدت ٤ روز مهمان داشتیم . دوست بابا و خانمش از شیراز اومدن خونمون. اسمش مصطفی است .بابایی از خیلی وقت پیش باهاش دوسته . خیلی هم با هم صمیمی هستن . تازه عقد کرده و با خانمش اومده بودن. خانم خیلی خوبی داشت. کلی با هم دوست شدیم. کلی هم خانمش واسه تو ذوق می کرد و همش می گفت زود به دنیا بیایی و بیاد ببیندت.بعدش جمعه این هفته هم خاله منصوره با شوهرش اومدن. با هم رفتیم قشم. آخه خاله باید دانشگاهش رو انصراف می داد. چون کرمان قبول شده می خواهد همونجا فوقش رو بخونه. من و بابا هم باهاشون رفتیم. البته به اصرار زیاد خاله جون. آخه این روزها من حسابی از فعالیت زیاد خسته می شم. راستی خاله دوباره واست چندتا لباس کوچولو قشنگ خریده بود. من اونجا باز هم واست کلی چیزهای ناز خریدم. توی یک مغازه داشتم واست یدونه گیره موی توری خیلی بزرگ خوشگل می خریدم که فروشنده از من و بابا پرسید دخترتون چند سالشه؟ ما هم گفتیم هنوز به دنیا نیومده.کلی اون آقا تعجب کرد که واسه بچه نیومده داریم گیره مو می خریم. ولی راستش گیره خیلی خوشگل و ناز بود. من و بابایی هم یه رنگ قرمزش رو واست خریدیم . الهی که قربونت برم ما می دونم که تا وقتی تو بزرگتر بشی و موهات در بیاد و بتونی ازش استفاده کنی دیگه خراب شده ولی چه کنیم ذوقت رو داشتیم عزیز دل.خلاصه من کلی از این سفر خسته شدم ولی با خاله اینها خوش گذشت.الهی قربونت برم ایشاالله از ٣ ماه دیگه تو هم توی مسافرتهامون همراهمون هستی. دوستت دارم نفس کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاکل زری یا ناز پری
26 مهر 91 13:32
به به به مامان و بابای خوش ذوق خوش به حال نی نی گلوووووووووووو انشاالله سه ماهه دیگه عکس نازشو برامون بزاری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد