ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ترنّم نامه

قربون بعضی چیزها(1)

1392/3/5 18:17
نویسنده : باباي ترنّم
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسلم

یک وقتهایی الکی دوست دارم قربونت برم......

 

خدایا شکرت می کنم از این نعمت، از این فرشته کوچولو ، از این رحمت.....

خدایا شکر به خاطر ترنم، شکر

 

حالا بگم قربون چی برم؟؟؟  ...

 

قربون این مدل خوابیدنت

 

*(بابایی رو که وقتی به دنیا اومدی از تخت انداختی بیرون و جاش رو تصاحب کردی .حالا فکر کنم با این خوابیدنت کم کم من رو هم از تخت بندازی پایین.)

 

خواب ترنم

 

قربون این پاهای کوچولوت که اینجوری می ذاری روی هم.

 

پای ترنم

 

و دوباره هم قربون این پاهای روی هم انداخته

 

پای ترنم

 

خلاصه اینکه قربون همه وجودت فرشته کوچولوم 

 

____________________________________________________

*پیوست 1- البته 2 شبه که توی تخت خودت می خوابونمت. چون با این مدل خوابیدن ترسیدم از روی تخت قل بخوری و بیفتی . و بابا برگشت سر جاش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
5 خرداد 92 20:03
سلام مامان مهربون ممنون مرسی که بهمون سر زدین. دختر نازی دارین معلومه خیلی شیطونه چون محمدرضای ما هنوز هیچ حرکتی نمی کنه با اینکه از ترنم جون بزرگتره. فکر کنم پسرمون یکم تنبله. البته بعضی ها میگن دخترها زودتر از پسرها هر چیزی رو یاد میگیرندر ضمن با کمال میل منم لینکتون کردم عزیزم


سلام عزیزم. ممنون که ما رو قابل دونستید. آره همه میگن دخترها زودتر از پسرها کارهاشون رو شروع می کنن. ایشاالله کم کم محمد رضا هم شیطونی رو شروع می کنه.
الهام مامان علیرضا
8 خرداد 92 10:00
ای جانم بگردم این دخمل نازو پاهای نازشو باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد