ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ترنّم نامه

قربون بعضی چیزها(2)

1392/3/12 15:51
نویسنده : باباي ترنّم
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانییییییییی عزیزم

فدای چشمهات بشم دختر نازم روزی هزار بار هم قربون صدقه ات برم کمه. خیلی دوستت دارم مامانی. خیلی زیاد.عاشقتم ترنم کوچولو.ی من....

saint valentin animaux st valentin st valentin animaux 58 gif

و اما قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برم مامانییییییییییییییییییی

 

قربون این خنده متینت برم من

 

خنده ترنم

 

قربون تو و بابایی مهربونت برم من

 

 

ترنم و بابا 

خیلیییییییییییییییییی دوستت دارم ترنم مامان.amour coeur coeur gif 43 gif

عاشقتم جوجه کوچولوی من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
12 خرداد 92 15:18
ماشالله ترنم جون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه عزیزم


ممنون عزیزم. خدا پسر شما رو هم حفظ کنه واستون
الهام مامان علیرضا
12 خرداد 92 16:57
این دخمل و باباش و ببین چه love ی می ترکونند



شانس منه دیگه خواهر. دختره و بابایی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد