ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ترنّم نامه

ترنم در پنج ماهگی به روایت تصویر

1392/3/12 17:26
نویسنده : باباي ترنّم
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

 

دختر عزیزم ، باورم نمیشه که تو الان توی پنجمین ماه زندگیت هستی . الهی من به فدای تو. ایشاالله که همیشه سالم باشی و سلامت .

 

این هم چندتا عکس از این ماه

 

یک دختر تمیز و حمام کرده مرتب....

 

ترنم بعد از حمام 1

 

ترنم بعد از حمام 2

 

در حال بازی با بادکنک

 

 

ترنم و بادکنک

 

طبق معمول در حال خوردن دست

 

ترنم1

 

بچه جون لباست کو؟؟؟؟؟؟؟

 

ترنم بدون لباس

 

ماشاالله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار
13 خرداد 92 10:02
سلام خوشمل خاله . فدای اون شمک تپلت برم به خدا تقصیر مامانت خوب من چیکار کنم وقتی تورو اینطوری خوشمل و خوشمزه ناناز میزارن جلوم من چطوری افکار پلید رو در باره گاز گرفتن بزارم کنار .؟ وای که دلم برات غش رفت .


در هر حالی تو افکارت پلید هست. حتی اگر من ترنم رو لای هزار تا پارچه بپیچم
الهام مامان علیرضا
14 خرداد 92 7:58
وای چقدر نازی شما خاله اساسی خوردنی هستی آاااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد