ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ترنّم نامه

این رسمشه دخترم؟؟؟؟

1392/3/12 18:33
نویسنده : باباي ترنّم
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسلم

ترنم جان ، شیرین عسل مامان ، این رسمشه؟؟؟

دختر خوب واسه مامانش زبون در میاره؟؟؟؟

رفتی بغل بابا و طبق معمول الطاف پدر شامل حال دختر شده و انگشت بابا در اختیار جنابعالی قرار گرفته. البته علیرغم تمام غر زدنهای بنده و بی توجهی شما و بابا جونت.....

تو هم که از خدات بود.....

personnages enfants enfant 5 gif

 با حرص و ولع هرچه تمامتر شروع کردی به خوردن انگشت بابا و این هم قیافه منعصبانیعصبانی

بعدش صدات کردم و می گم : "ترنم دوباره انگشت بابا؟"

 

و در کمال حیرت با این حرکت شما مواجه شدم.

 

ترنم شیطون

 

و چون دوربین دستم بود تا از این سند جنایت بابا عکس بگیرم تونستم این لحظه رو شکار کنم.

حالا خودت بگو ، دختر خوب زبون در میاره؟؟؟؟؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
13 خرداد 92 12:36
نگران نباش مامانش . بابا ها کلا این مدلین هرچی بیشتر واکنش نشون بدی بدتر میشن .پیش خودمون باشه ایلمان تاوقتی دندون درنیاورده بود فکر میکرد خوشمزه ترین خوردنی دنیا لبه گلدون سفالیه هرچی باشه دست باباها تمیزتر از گلدون که ! اینطور نیست


والله اینجوری تو می گی قطعا دست باباش از لبه گلدون بهتره.لااقل میشه بهش بگی برو دستت رو بشور و البته اون هم گوش نکنه.
بهار
13 خرداد 92 17:57
چکار کنم ؟ یعنی بهش بگم کثیفی ؟ یعنی واقعا تو جسارتشو داری به یک مرد اونم از نوع ایرانیش خیلی لطیف تاکیید میکنم خیلی لطیف بگی عزیزم برو دستت رو بشور بعد بزار تو دهن بچه ؟ من که با این هیکلم همچین جسارتی رو ندارم.کمترین واکنششون اینه که بگن بچه خودمه دلم میخواد . حالا سایر گزینه ها انشالله که گفته نمیشه.


حالا ما زورمونو می زنیم. شاید یک در هزار بره بشوره
الهام مامان علیرضا
14 خرداد 92 7:57
عجب حرکتی رو شکار کردی مامانی
همیشه از این صحنه ها گیرت نمیاد



آره اتفاقی دوربین دستم بود و داشتم عکس می گرفتم
نازنین موسوی
21 خرداد 92 16:50
چه دختر نازی دارین.خدا براتون نگهش داره.اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد