ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ترنّم نامه

فدای خنده هات عسلم

1392/3/19 17:37
نویسنده : باباي ترنّم
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من

نفس مامان الهی که من فدات بشم که زندگیم رو شیرین تر از عسل کردی واسم.

روز جمعه خونه عزیز جون که بودیم قبل از حرکت به بندر چند تا عکس ازت گرفتم که البته به لطف دایی علی که حسابی خندونت توی همه عکسهات خندونی.

(حالا اینکه چه جوری خندوندت بماند......)

عاشقتممممممممممممممممممممممم دخترم

 

و این هم عکسهات

 

ترنم نازم1

 

جلوی گلخونه عزیز جون

 

ترنم نازم2

 

و این دو تا هم توی حیاط خونه عزیز جون و آقا جون

 

ترنم نازم3

 

ترنم نازم4

 

ماشاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نرگس مامان باران قلنبه
19 خرداد 92 18:07
واااااای ماشالا هزار ماشالا عروسک شده مامانی با اجازه شما میخام بخورمش آخ که اگه پیشم بودی


مرسی نرگس جان. تو که خودت یک باران عزیز خوردنی داری قربونش برم من.
نیلوفر
19 خرداد 92 22:22
ای جوووووووووووونننننننننننممممممممممم عزیزمممممممممم. ماشاله هزار ماشاله چه ناز افتاده تو این عکسا.


ممنون عزیزم.
SaYa
20 خرداد 92 3:41
الهی من قربونت برم نازگل من
عزیز مهربوووووووونم
فدای معصومیت صورتت بشم عشق من
عاشیقیتم خیلی شیک و مجلسی
مامانتم خیلی دوس دارم


ما هم دوستت داریم خیلی شیک و مجلسی .
سميه مامان گل دخترا
20 خرداد 92 12:48
وا ى نازى ترنم خنده رو وخوش اخلاق.
خداييش مامانى از قيافش معلومه چقدر آرومو خوش اخلاق.
واسش اسپند دود بده. خيلى ناز افتاده


مرسی عزیزم.البته ظاهرش کمی غلط اندازه.همیشه هم آروم نیست.
SaYa
20 خرداد 92 18:36
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟ پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم تنهاییت برای من ... غصه هایت برای من ... همه بغضها و اشكهایت برای من .. بخند برایم بخند آنقدر بلند تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را... صدای همیشه خوب بودنت را شاد باشی دوست عزیزم
مامان فرشته
22 خرداد 92 4:38
واییییییییییییی بخورمت ترنم جونم چقدر ناز میخندی. قربونت برم
الهام مامان علیرضا
23 خرداد 92 7:47
ماشاله



مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد