ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ترنّم نامه

فدای خوابیدنت دخترم

1392/3/25 11:40
نویسنده : باباي ترنّم
1,678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

یادش به خیر........... روزهای نوزادیت را می گویم .اون روزهایی که من به پهلوی چپ یا راست می خوابوندمت و حالا......

و حالا خودت هر جوری که دلت می خواد می خوابی.داری بزرگ میشی و من کیف می کنم از این بزرگ شدنت.دلم غنج میره از تمام این لحظه های با تو بودن.

الهی دورت بگردم چراغ خونه.الهی فدات شم دختر نازم. دوستت دارم ترنمم.

 

این مدل خوابیدنت توی ماه اول تولدت

 

خواب ترنم1

 

خواب ترنم2

 

و این هم مدل خوابیدن های جدیدت.......

و من عاشق این مدل خوابیدن هاتم...

(وقتی داشتم ازت عکس می گرفتم همون جا روی لباس مامان خوابت برد)

 

خواب ترنم3

 

خواب ترنم4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
25 خرداد 92 18:27
عزیزمممممممممممممم تو این آخری دیگه رسما داره ملق میزنه. قربونش برمممممممم

خواهرزاده منم خیلیییییی چرخ میزنه تو خواب. دخترش که بچه بود یا افقی روی متکای مامانش میخوابید یا روی باباش. دست و پاشم باید از این ور اونور اویزون میشد. الانم که پسرش خخخخخخخخ

عاشق این کارهای بچه هام تو این موقع هاشون.


آره من هم مدل خوابیدن هاش رو دوست دارم. ایشاالله به زودی خودت با عکسهای مدل خوابیدن دو قلوهات و سه قلوهات شادمون کنی.
خاله الهام
25 خرداد 92 19:03
سلام ببخشيد من يه سوال خيلي فني دارم كه واقعا كلافه شدم

البته قبلش ببخشيد ميدونم درست نيس بار اولي هست كه ميام وبلاگ دخمل نازتون يكراست سوالمو بپرسم راستش از وبلاگ شيرين كاري هاي عليرضا جون باهاتون آشنا شدم ميشه لطفا بياين خصوصي




امیدوارم جواب به دردتون بخوره


سلام. واسه رفتن توي وبلاگ گروهي اول بايد توي قسمت مديريت وبلاگتون بخش تعيين چند نويسنده براي وبلاگ يه كاربر جديد بسازيد و نام كاربري و پسورد كاربر جديد را وارد كنيد (يه اسم و رمز عبور به دلخواه خودتون) بعد توي سايت niniweblig.com اونجايي كه نام كاربري و پسورد اصلي وبلاگتون رو وارد ميكنيد فسمت زيريش روي گزينه "ورود به وبلاگهاي گروهي" كليك كرده و در قسمت نام وبلاگ اسم وبلاگتون و در دو قسمت بعدي هم كلمه كاربري و پسوردي كه توي قسمت تعيين چند نويسنده براي وبلاگ ساخته بوديد رو وارد ميكنيد و حالا ميتونيد توي همون وبلاگ اصلي خودتون با عنوان يه نويسنده جديد مطلب بنويسيد و وارد وبلاگتون بشيد.
SaYa
26 خرداد 92 0:54
الهی قربون خوابیدنت برم من عشقمممممم
عزیز مهربونم
منم تو خواب انقدر غلت میزنم که هرصبح باید ملافه تختمو درست کنمچه بده؟
عاااااااشقتم ترنمم
تو این سرهمی بنفش چه جیجری شده خاله


مرسی سایا جان.چشمهات جیگر میبینه.غلت می زنی؟؟؟؟؟؟؟؟ ها ها ها ها
مامان نیلا
26 خرداد 92 9:48
سلام.اومدم.اخه لینک وبلاگشو نذاشته بودی چطوری باید سرمیزدم ترنم هم عین نیلا میخابه هااااااااا.نیلا سرشو عقب تر می بره


الهام مامان علیرضا
26 خرداد 92 14:31
چقدر ناز خوابیدی عزیزم

کم کم تو خواب همه خونه رو غلت می زنی



آره دیگه. کم کم همین طوره که می گید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد