ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ترنّم نامه

ترنم به روایت تصویر(1)

1392/3/26 23:12
نویسنده : باباي ترنّم
493 بازدید
اشتراک گذاری

قربون تو دختر....

اینجا فقط می خواهم ازت چند تا عکس بذارم به یاد این روزهای زیبایی که با هم می گذرونیم .

دوستت داریم دختر عزیزم.خیلییییییییییییییییییی دوستت داریم.

 

اینجا بغل بابایی بودی و من هر چه کردم نیومدی بغلم

داشتیم دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

 

ترنم و بابا

 

بقیه عکسها رو طبق دستور مدیریت وبلاگ واست می ذارم توی ادامه مطلب(به من می گن مامان حرف گوش کن...)

 

عاشق این وقتهایی هستم که دستت رو تکیه گاه زیر چونه ات می کنی....

 

ترنم 1

 

ترنم 2

 

ترنم 3

 

اینجا هم که با دوتا دست ، عروسک و پستونک و دندونی و پا و ..... همه رو با هم می خواستی...(البته موفق نشدی و به دوتاش رضایت دادی)

 

ترنم4

 

ببین با چه حرصی مسواک انگشتیت رو می خوری..

 

ترنم 5

 

و وقتی صدات کردم خندیدی به مامانی.دورت بگردم من....

 

ترنم6

 

ماشاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

 

دوستت دارم نفسم ، عمرم ، جونمممممممممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
27 خرداد 92 3:27
نازییییییییییییییییییییییی ملوسییییییییییییییییییی نفسیییییییییییییییییییی خیلی دوستت دارم ترنم جونم


نیلوفر
28 خرداد 92 12:59
امان از این دخملهای بابایی

خدا برات حفظش کنه محبوبه جون.


مرسی نیلوفر جان.ایشاالله به زودی نوبت دخمل بابایی خودت
الهام مامان علیرضا
29 خرداد 92 14:36
ماشاله
هزار ماشاله
مامانی حالا اونقدر عکس عروسمون و بذار تو نت تا علیرضا رقیب پیدا کنه
ای بابا!!!!!!
نذار دیگه عکس این دخملی ناز و تو نت



یعنی از امروز پست بی عکس؟؟؟؟؟؟
غیرتی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟
این جوری باشه از فردا می گی پست هم نذارم که!!!!!!!!!!
الهام مامان علیرضا
29 خرداد 92 16:32
نه جانم پست که اگه نذاری نمی تونیم روی ماه دخملی رو ببینیم
میگم برای علیرضا رقیب عشقی پیدا نشه که بچه ام دق می کنه


امشب سر من توسط بابای ترنم بریده می شود.......
اگر بداند دخترش خاطر خواه پیدا کرده .......
بهار مامان ائلمان
30 خرداد 92 0:44
مامان ترنم به این زودی قول و قرارت یادت رفت منو باش داشتم واسه ترنم که قرار بود عروس من بشه از الان کادو جمع میکردم . باشه !!!حالا خوب شد قضیه رو به ائلمان نگفتم .


والله من با کسی قول و قرار نذاشتم.
دختره دیگه. خواستگار میاد و میره.....
حالا تو کادوها رو جمع کن ....
می گم " نمیشه به جای کادو جمع کردن ، پوشک الانش رو واسم تامین کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خانم عادت کرده به پمپرز واسش مولفیکس گرفتم پاهاش قرمز میشه. پمپرز هم که 86 تومنه.....
حالا نمیشه کادوهای آینده رو الان بدی؟؟؟؟؟؟؟
مامان فرشته
30 خرداد 92 3:58
من خودم که ترنم جونو خیلی پسند کردم و خیلی دوست دارم که عروسی مثل ترنم گلی داشته باشم. قابل توجه مامان علیرضا


ای جانممممممممممم؟
به همین زودیهاست که خون راه بیفته....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد