ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ترنّم نامه

فقط قورتت بدم.....

1392/3/26 23:25
نویسنده : باباي ترنّم
353 بازدید
اشتراک گذاری

ترنممممممممممممممممممممممم

عزیز دلم فقط می خواهم بخورمت.

خدایا شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عمرمی ، جونمی ، عشقمی ، همه کسمی.....

دردو بلات به سر من مامانییییییییییی.

عاشق این عکستم. امروز خواب بودی ازت گرفتم. البته بیدارت کردم با عکس گرفتنم.

 

فدای این قیافه معصومت بشم من دختر.دوستت دارم

 

خواب دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رادمهر
27 خرداد 92 23:21
سلام . چه دخمل خوشگلی .خدا حفظش کنه . با افتخار لینک شدین
سمیرا مامان ترنم
28 خرداد 92 2:13
سلام..ماشاالله به این دختر ناز...خدا حفظش کنه... ممنون که به ما سر زده بودید...من لینکتون کردم..
نیلوفر
29 خرداد 92 11:10
بعد از دیدن همچین صورت آروم و معصومی آدم دیگه چی میتونه از زندگی بخواد به جز سلامتی این فرشته؟؟


ایشاالله.
الهام مامان علیرضا
29 خرداد 92 14:30
وااااااااااااااااای چه عروس خوشگلی داریم ما به به.... خوابیدنش هم نازه
الهام مامان علیرضا
29 خرداد 92 16:30
عزیزم فکر نکنی پسرم طرفدار نداره!!! اُه ه ه ه ه پسر من یکی از پر طرفدارترین پسرهاست!!!

این آوینا رقیب ترنمه دیگه



ولــــــــــــــــــی فقط ترنم...عشق علیرضاست



می دونی آوینا دختر دوستمه. دقیقا یه ماه از علیرضا کوچیکتره...روزی که علیرضا دنیا اومد دوستم اومده بود بیمارستان پیش من و علیرضا هنوز یه چشمش باز نشده بود...من نگران بودم که چرا یک چشمش باز نشده که مامان آوینا گفت شما نمی فهمی علیرضا داره به آوینا چشمک می زنه و این طور شد که اونا ادعای دامادی علیرضا رو کردند!!!

خودت و ناراحت نکن اصلا، عروس من ترنم!!




باور کن الهام جان از ته دلم دارم می خندم.

چه جالبه که کامل هم توضیح دادی. قربون علیرضا برم من.مگه میشه علیرضا با این باحالی طرفدار نداشته باشه. طرفدار هم که نداشت با این نوع نوشتن مامانش هزار تا خاطر خواه پیدا می کرد. فدای این گل پسر.



ولی ای کاش بچه ها وقتی بزرگ می شدن هم همین طور بی دغدغه بودیم ما.......

فکر عروس شدنشون ، داماد شدنشون و هزار تا فکر و خیال دیگه واسه ما مامانها که اونها بی خبرن. الهی که سالم باشن.


بهار مامان ائلمان
30 خرداد 92 0:38
به به برنامه های زیبایی در حال انجامه خواستگاری و عروسیو از این جور حرفها راستی نظر ترنم گلم رو هم پرسیدین ؟



نه خواهر. اینجا در عصر ارتباطات ، قوانین عصر حجر حاکمه. ما مامان ها خودمون میپسندیم و خواستگاری می کنیم و جواب می دهیم....
باباش منو میکشه این حرفها رو ببینه .
خونم گردن شما پسر دارها....
مامان فرشته
30 خرداد 92 4:01
خوابای خوب ببینی عسیسم.
مامان آوین
30 خرداد 92 12:52
سلااام
ناااااااااااازی چقد ملوس خوابیده گلم با آوین دوست میشی؟
خبرم کن حتما...


مرسی خانم. حتما
ندا
2 تیر 92 8:51
خیلی ناناز خوابیده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد