ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

مدل سینه خیز رفتن ترنم

1392/4/26 18:29
نویسنده : باباي ترنّم
741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ناز نازی مامان

دختر عزیز تر از جونم ، این روزها یاد گرفتی که سینه خیز می ری جلو و از اونجایی که به نظر میاد چپ دست هستی سینه خیز رفتنت هم روی دست چپت هست.

البته مسیر مستقیم رو نمی تونی بری و با زاویه حرکت می کنی.

الهی دورت بگردم که وقتی بیداری دیگه کمتر می تونم بیام پای سیستم . چون سریع خودت رو می رسونی که موس یا سیم برق لپ تاپ رو بکشی طرف خودت و من می ترسم که سرت بخوره به میز.

عزیز دل مامانی خیلی خوشحالم که یک حرکت جدید یاد گرفتی و می تونی بری جلو.

دوستت داریم دختر نازم.

 

عکسهای مدل جلو رفتن دختر نازم توی ادامه مطلب

 

اینجا می خواستی بری جلو و مکعبهای رنگیت رو برداری که من ازت عکس گرفتم.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

بالاخره رسیدی بهشون دختر عزیز من...

 

9

 

10

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فرشته مامان محمدرضا
26 تیر 92 19:49
ماشالله به ترنم خانوم ناناز. مامانی مهربون براش اسپند دود کن.


ممنون فرشته جان. چشم. حتما
SaYa
26 تیر 92 21:17
سلام خوشگل خاله خوبی عزیزززززم؟قربون سینه خیز رفتنت برم
وای چه هروسکای خوشگلی داری عزی م
به خاله سایا هم میدی باهاشون بازی کنه؟
عزیزدلم جز 26 برات گذاشتم کنار ولی چون دیر شروع کردی تا آخر مرداد زمانه که بخوای بخونیش عزیزدلم....


قابل نداره عروسک ها سایا جون.
ممنون. من از فردا شروع می کنم.
سميه مامان گل دخترا
26 تیر 92 22:10
نازى چه تلاشى ميكنه!!!!
حسابى خسته ميشه تا اين همه راه رو بره.


آره کلی تلاش کرد تا بره برسه
سميه مامان گل دخترا
26 تیر 92 22:13
يه چيز ديگه بگم از روى تجربه ناراحت نشى...
لباس آستين بلند تنش كن ،پوست دستش سابيده نشه دختر نازمون.


نه عزیزم. ناراحت نمی شم. خیلی هم خوشحال شدم از راهنماییت. چشم حتما.
خاله منصوره و دوست جون
26 تیر 92 22:30
ماشاالله به ترنم عزیزم
دلمون واست یه ریزه شده

به به ، دوست جون هم که اومد و به جمع مان پیوست. قدمت گل باران در این وبلاگ.
نیلوفر
27 تیر 92 0:35
ای جووووووووووونم.

چه فرش قشنگی داره اتاقش. محبوبه خیلی با سلیقه ای.


ممنون نیلوفر جان. این فرش رو خاله اش واسش خریده.
ایشاالله که نی نی های ناز تو هم بیان و همین جوری واسشون اتاق درست کنی و ما هم ذوقشون رو بکنیم.
SaYa
27 تیر 92 1:12
محبوبه جون میدونی که باید 31بار بخونی جز 26؟


اره عزیزم می دونم
بهار مامان ائلمان
27 تیر 92 8:19
فدای اون با زاویه خزیدنت برم .قربون دست چپت هم برم . مامانش اگه حس میکنی دخملت چپ دسته اگه یکم با هاش کار کنی و بتونه از دست راستش هم خوب استفاده کنه یعنی تونستی بین نیم کره چپ و نیمکره راستش تعادل ایجاد کنی و دخمری میتونه خیلی خیلی با هوش و از این جور حرفها بشه . این یک شانسه ازش خوب استفاده کن . یادگیری حرکات دست راست اسونتره تا دست چپ خدا رو شکر خودش داره با چپش کار میکنه



اولا خدا نکنه خاله جون.
دوما سعی می کنم ولی هیچ علاقه ای به استفاده از دست راستش نداره. هر چی می دم به دست راستش سریع می ده دست چپ خودش.
مامان ارمیتا
27 تیر 92 10:30
عزیزم پس زرنگ تر از ارمیتای من تشریف داری خانومی


ایشاالله به همین زودی آرمیتا جون هم خونه رو براتون در می نورده.
مامان رادمهر
27 تیر 92 12:21
مبارکه ماشالله به گل دختر زرنگ خاله-ایشالله همیشه شاهد پیشرفتات باشیم


ممنون عزیزم.
الهام مامان علیرضا
27 تیر 92 15:30
آفرین به ترنم ناز خودم
خیییییییییییییییلی به خودم می بالم برای انتخاب هوشمندانه ام!!!
آدم باید از این عروس های پر تلاش پیدا کنه!!!
باید یه سر بیام بندر و این دخملی ناز و حسابی بچلونم!!!


می گم الهام جان شما مطمئنی بعدها علیرضا خان نوری روی انتخاب مامانش می مونه؟؟؟؟؟؟
ضمنا بندر هم قدمتان بر چشم ما بانو.
اما چلوندن نداریم ها. این دختر ما بسیار ناز نازی تشریف دارن و بهشون بر می خوره اگر بچلونیشون.
دیگه گریه کرد آروم کردنش با خودت.
ماماطهورا
28 تیر 92 0:00
فربون تك تك حركتات بشم خالهههههههههههه معلومه كه به خودم رفتيا البته چپ دست بودنت و ميگم خاله من چقدر خوشبختم كه ترنمم به من رفته ههههههههههه


خدا نکنه خاله مهربون.
عزیز دلم. شما هم چپ دستی؟
فعلا که به نظر میاد ترنم هم چپ دست باشه.
الهام مامان علیرضا
30 تیر 92 18:30
در جواب نظر قبلی:
گریه کنه؟؟؟
هنوز دخترهای امروزی رو نشناختی آاااا
تو دلشم قند آب می کنه!!
اینقدر ذوق زده میشه که نگو...
محبوبه جون شما به هوای قدیمایی که اگه کسی به شوخی به ما می گفت عروسمی دق میکردیم و گریه!!!


البته حواسم به این جنبه موضوع نبود....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد