ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

تولد شش ماهگی دخترم

1392/4/27 20:03
نویسنده : باباي ترنّم
5,017 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ناز مامان

 شکلکهای جالب آروین

 

شش ماهگیت مبارک عزیز دل مامان و بابا

 

دختر عزیزم ، دیروز شش ماهگیت تموم شد و تو وارد هفتمین ماه زندگیت شدی.

شش ماه گذشت و تو هر روز داری بزرگتر میشی.

شش ماه گذشت و من و بابا بهترین لحظات عمرمون رو با تو سپری کردیم.

شش ماه گذشت و عاشقانه های زندگی من و بابا رو تو عاشقانه تر کردی.

شش ماه گذشت و این شش ماه من و بابا با حضور تو لطف خدا رو نسبت به خودمون بیشتر از بیش احساس کردیم.

شش ماه با تو بودن یعنی عشق ، امید ، آرزو ، انگیزه ، ....

خدایا شکرت.شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر از این نعمت.

ترنم بانوی من ، دختر شیرین تر از جانم ، آرزو می کنم هر روز برایت زیبا تر از دیروزت باشه و سالم و سلامت باشی .

دختر من ، باور نمی کنم که به همین زودی شش ماه گذشت . شیرینی زندگیم خیلی دوستت داریم. 

دیشب به مناسبت شش ماهه شدنت یک جشن کوچولو گرفتیم. من و تو و بابا و دایی علی.(البته تو به خاطر واکسن و قطره استامینوفن خیلی حال نداشتی)

الهی که سالیان سال به خوشی زندگی کنی عزیز دل مامان.

 

تولد 6 ماهگی

 

_________________________________________________________________

پا نوشت :  1- دیروز واکسن شش ماهگیت رو زدی.

2 - از شنبه با تموم شدن مرخصی 6 ماهه زایمانم و عدم ابلاغ مرخصی 9 ماهه به ادارات باید برم سر کار و هنوز واسه تو هیچ تصمیمی نگرفتم. چون با بابا سر مهد یا مرخصی بدون حقوق یا سر کار نرفتن من و یا پرستار به توافق نرسیدیم.

چند روزی رو مرخصی می گیرم و فکری واسه تو می کنم و بعدش می رم سر کار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله مرضیه
27 تیر 92 20:49
خاله قربونت بره. ایشالا همیشه لبت خندون باشه عزیز دلم.


مرسی. کی میایی؟ بلیطت رو گرفتی؟تاریخ مرخصیت معلومه؟
سميه مامان گل دخترا
27 تیر 92 21:15
نيم سالگى ترنمت مبارك مامانى.


مرسی سمیه جان. باورم نمیشه به این زودی نیم سال گذشت
ماماطهورا
27 تیر 92 23:57
عزيزممممممممممممممممممم 6ماهگيت مبارككككككككككككككك انشالله 120ساله بشي قربونت برم بوووووووووووووووس


ممنون طهورا جان
مامان دخترا
28 تیر 92 1:10
مبارکههههههههههههه!
خیلی خوشگل شده گل دخترت!
کاش میتونستی بیشتر پیشش بمونی.


ممنون عزیزم. حالا پیگیر بخشنامه هستم تا ببینم چی میشه. دعا کنید واسم.
بهار مامان ائلمان
28 تیر 92 1:41
مبارک خوشکل .خوش لباسِ خوشمزه ی خاله .یک سوال چطور فرق کیک شش ماهگی و کیک شش سالگی رو تشخیص بدیم ؟
گزینه اول :از طعمش
گزینه دوم: از بوش
گزینه سوم : از شکلش
گزینه چهارم : به تو چه در هر صورت که از ش به تو هیچی نمیرسه

اما فکر کنم جوابش رو پیدا کردم فکر کنم از روی شمعها بشه فهمید شمع شش ماهگی یکم قر دارن مثل شمع های عکس و شمع یک سالکی فاقد قر در طول خود میباشند.خوب شد جوابشو پیدا کردم وگرنه خوابم نمیبرد


هزار تا دست واسه ای هوش سرشار.
راستش واسه همین شمع عدد نمی ذارم که با بعدنها سالگی قاطی نشه.....
خاله منصوره و دوست جون
28 تیر 92 8:34
6 ماهگیت مبارک عزیز دل من و دایی انوش.از دور هزار تا بوسه واست می فرستیم.د.ست جونتم خیلی دلتنگته....


منون خاله منصوره. دل به دل راه داره.
نرگس مامان باران قلنبه
28 تیر 92 12:52
عزیز دلم 6 ماهگیت مبارک


ممنون نرگس جان
مامان ارمیتا
29 تیر 92 8:54
شش ماهگیت مبارک خوشکل خانوم


مرسی عزیزم
نیلوفر
29 تیر 92 17:23
عسیسممممممممممممم من قربون خنده هاش برم. خدا اونو برای شما حفظش کنه شما رو هم برای دختر نازت.




مرسی نیلوفر جونم. الهی که تو هم به زودی دامنت سبز بشه عزیزم.
فرشته مامان محمدرضا
30 تیر 92 1:20
شش ماهگین مبارک خانوم خانوما ترنم جون. انشالله 120سالگیت عزیزم.


ممنون فرشته جان
ندا
30 تیر 92 10:03
مبارکه مبارکهههههههه

نگران نباش.من الان سه ماهه برگشتم سرکار


مرسی ندا جان.
هنوز نرفتم سر کار. ولی اون مهدی که شما نوشته بودی با دوربین و این چیزها کجا و مهد های اینجا کجا....
شما هر لحظه می تونی به نگهداری بچه توی مهد نظارت کنی.ولی من چی .....
ماماطهورا
30 تیر 92 16:58
سلام محبوبه جون كجايي خانومي خبري ازت نيست دلم برات يه ريزه شده ترنم خوشگلم و ببوس خيلي دوستون دارممممممممممممممممم


سلام عزیز دلم. دل به دل راه داره. زیر پاتون رو نگاه کنید ما رو می بینید خانم.
خوبی گلم؟؟؟
ترنم هر چی بزرگتر میشه شیطون تر میشه و من کمتر وقت می کنم بیام نت عزیزم.
الهام مامان علیرضا
30 تیر 92 18:23
عزیزمی خاله جون
می بینی من دیر رسیدم به تولد شش ماهگیت
ببخش عزیزم
خاله این روزها بدجوری دنبال رای حلاله!!!
مبارکت باشه عزیزم
××××
یه خسته نباشید به محبوبه جونم
9+6 ماه گذشت



خواهش می کنم خاله جون. مرسی.
و چه زود و شیرین هم گذشت الهام جان.
الهام مامان علیرضا
30 تیر 92 18:27
میگم بابا یکی به داد من برسه که بس تبلیغ کردم واسه داماد شما انگشتام دیگه تایپ نمیکنه...
میگم بیاید کمک کنید به پسرم و عکس جشنواره رو تو یک پست موقت بذارید تا آشناها و فامیل و دوستاتون رای بدن
البته اگه نذارید ناراحت نمیشم آاااا
ولی ممنون میشم بذارید
از صبح کمش به 20 نفر گفتم
و اولین کسی که چند روز پیش گذاشته مامان آوینا بود!!!
میگی نه برو وبش ببین...

جدای از شوخی اگه دوست نداشتید اصلا ناراحت نمیشم ولی اگه چند روز بذارید بعد بردارید لطف بزرگی کردید بهمون



مامان آویناااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟
الان می ذارم.
جدا از شوخی ، باشه عزیزم عکسش رو می ذارم.
منا مامان الینا
31 تیر 92 10:24
سلام محبوبه جونم
عسیسسسس دلم چقدر این ترنم نازه ماششششالا هزار ماشششالا انشالا عروس شدن این خوشکل خانوم را ببینی
مامانیش واسه دخمل نازمون اسپند یادت نره دود کنی


سلام منا جون. مرسی که بهمون سر زدی عزیزم.
ایشاالله تو هم عروسی الینا موفرفری خوشکل رو ببینی
مامان آندیا
7 مرداد 92 2:31
6 ماهگی مبارک کوچولوی ناز و دوست داشتنی. اینشالا همیشه کنار پدر و مادرت سالم و سلامت باشی.

ممنون عزیزم. ایشاالله آندیا جون هم همیشه سالم باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد