ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

حکایتی شده این مرخصی زایمان.......

1392/4/30 17:10
نویسنده : باباي ترنّم
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

 

هنوز نرفتم سر کار.....

 

بله دخترم ،  مامان با اعتماد به نفس هر چه تمام تر نشسته تو خونه تا شاید این بخشنامه محترم به اصطلاح ابلاغ شود.

دخترم امروز می خواهم یک چیزی رو واست تعریف کنم تا بدونی توی این دنیا همه جور آدمی پیدا میشه....

دو هفته قبل از تموم شدن مرخصی زایمانم یکی از همکارهام (که الهی هر چی از خدا می خواهد ، خدا بهش بده) به من زنگ زد و گفت که امروز بخشنامه مرخصی 9 ماهه اومده و من گفتم " زنگ بزنیم به خانم ... و بهش خبر خوش بدیم " و اون وقت دو تا از همکارهامون(  یک خانم حدود 50 ساله و دارای دوتا بچه 20 سال به بالا و یک خانم حدود 40 ساله مجرد) گفته بودن " نه .خبر ندین ها. شاید مدیر نخواهد که چیزی از بخشنامه رو کنه. بذارید بیاد سر کار که اگر مدیر خواست بتونه نگهش داره."

خلاصه به من گفت " که حواست باشه ، بخشنامه الان توی اداره هست ولی هنوز به واحدها ابلاغش نکردن"

و القصه .....

بعد از اینکه تامین اجتماعی گفت که هنوز بخشنامه نیومده من زنگ زدم به یکی از مدیران دستگاه که با آرامش گفت که بخشنامه واسه اداره نیومده.

من هم زنگ زدم به همکارم و گفتم اگر می تونی واسم بخشنامه رو بیار .اون بنده خدا هم واسم بخشنامه رو آورد خونه شون و رفتم و ازش گرفتم.

جالب اینجاست که من فکر می کردم بخشنامه دفتر ریاست جمهوریه که ابلاغ شده ولی در کمال تعجب دیدم که نامه با امضای مدیر امور اداری و منابع انسانی سازمان خودمونه که به کلیه ادارات کل ابلاغ شده بود که" مادرانی که سن فرزند آنها به 9 ماه نرسیده می تونند تا 9 ماه استفاده کنن. ..." و نامه های دفتر ریاست جمهوری و مجلس هم ضمیمه اش بود.

حالا من هم با استناد به همون نامه و با خیال راحت و بدون کسب اجازه از اداره نشستم توی خونه. چون مطمئنم که اگر برم اداره با توجه به انتقالی یکی از همکارهامون شدیداً گیر می افتم و نمی تونم از بقیه مرخصی زایمانم استفاده کنم.

حالا تا ببینیم کی از اداره زنگ می زنن و می گن بیا سر کار .....

خب دختر من ، می بینی ، می بینی .....

الحق که " از ماست که بر ماست"

خدایا من نمی دونم اگر من از مرخصی زایمان 9 ماهه استفاده کنم به اون دوتا خانم ضرری وارد می شود ؟؟؟؟آخه شما دوتا همسن منید که نه!!!

با من توی یک واحدین که نگران کمبود نیرو باشین که نه!!!

مرخص 9 ماهه بوده و شما استفاده نکردین و حالا من هم نباید استفاده کنم که نه!!!

آخه شما دیگه چرا بخشنامه رو پنهون می کنید؟؟؟ مدیرین؟ وکیلین؟ وزیرین؟

خدایا آخر این قصه رو به خیر کن. آیا من می تونم 3 ماهه بیشتر و با خیال راحت پیش دخترم بمونم؟؟؟

ترنمی ، مامان دعا کن ، دعا کن فرشته دل پاک من....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ماماطهورا
30 تیر 92 17:26
عزيزم انشالله كه همه چي ختم بخير ميشه نگران نباش تو با خيال راحت به ترنم جونم برس اونام از خداشون باشه كه تو اونجا كار كني
راستي محبوبه جون ميشه بپرسم شغلت چيه


ایشااله که به خیر بگذره.
SaYa
30 تیر 92 17:44
سلام محبوبه جون خوبی؟اول بگم از دست تو چیکار کنم که آدرس نمیزاری و من کلی دیر بهت سر میزنم هووووم؟حالا بخاطر ترنم فسقلم هیچی نمیگمااااا
عزیزم ایشالله که کار این مرخصی جور بشه
وای که چقدر از این آدما بدم میاد
پدربزرگم یه پسره تو نمایندگیش کار میکرد قرار شد عروسی بگیره آقا 5ماه گیر بود بعدم ماه عسل
کلا خوش بود اونجا پدربزرگم هیچم نمیگفت
میگفت الان دوس داره کنار زنش باشه ولش کنید اشکال نداره
حالا بعضیا هم به اییییین بدی
محبوبه جون فقط میدونم که درک این آدما برام خیلی خیلی سخته


عزیز دلم مگر باید توی نظرات هم واست آدرس بزارم.؟؟؟!!!! توی لینک دوستان که هستم. یعنی آدرس داری دیگه.
اره واقعا آدم توی کار بعضیها می مونه به خدا.
برای دل پاک تو هم که درک این آدمها سخت تره. فدای دل مهربونت.
ضمنا خدا پدر بزرگتو نگهداره واست. چه ی مهربونی بوده
الهام مامان علیرضا
30 تیر 92 18:21
آدم تنگ نظر تو دنیا زیاده محبوبه جون
ایشالا خداوند به حق این ماه عزیز بهترین ها رو برات رقم بزنه عزیزم
خودتو اصلا ناراحت نکن.
ترنم نازم و می بوسم



ممنون الهام جان
فرشته مامان محمدرضا
31 تیر 92 2:28
من تا اونجایی که میدونم مرخصی زایمان 9ماه شده خوب انشالله که برا شما هم مشکلی پیش نیاد و یه مدت بیشتر پیش خانوم خانوما بمونین. دوستون دارم




آره عزیزم. شده ولی هنوز ابلاغ نکردن به بعضی ادارات.

ممنون فرشته جان. ما هم دوستون داریم


منا مامان الینا
31 تیر 92 10:27
سلام محبوبه جونم
خیلی خوب شد که این سه ماه اضافه تصویب شد حالا میتونی تا آخرهای تابستون را خونه کنار ترنم نازمون عشق کنید مادر و دختری!




آره عزیزم. خدا را شکر. حداقل از گرمای هوا یک کمی کم میشه
مامان آندیا
7 مرداد 92 2:28
سلام مامانی ترنم، من کارمند سازمان تامین اجتماعیم. به من گفتن هنوز ابلاغ نشده من الان یه ماهه دارم می رم سر کار. یعنی تو اداره ما هم ابلاغ شده و به ما نمی گن؟؟


عزیزم من تا جایی خبر دارم که استانداریها هم به ادارات ابلاغ کردن . حالا چرا بعضی ادارات نمی گن نمی دونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد