ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

و اما دندون......

1392/4/31 17:01
نویسنده : باباي ترنّم
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دونه من

دختر نازم ، دندون در آوردنت مبارک عزیز مامان.

اولین دندون دخترم در تاریخ 30 مرداد 92 ، توی سن 6 ماه و 5 روزگی رو نمایی شد.

چند روزی بود که می دیدم  لثه ات خیلی نازک شده و از اونجایی که دست بابایی هم دائماً توی دهنت بود (عکسها و اسنادش توی پستهای قبلی موجود است) ، بهش می گفتم دندونش در نیومده؟ بابا هم می گفت نه هنوز.

تا دیشب بابایی گفت " ترنم دخترم ببینم دندونت هنوز در نیومده؟" و سریع دست مبارک نشسته رو برد توی دهنت .

و گفت " عزیزم دندونش در اومده . چقدر هم تیز و کوچولوئه"

اگر بدونی چه ذوقی کردیم مامان جون. کلی من و بابا بوسیدیمت و کیفور شدیم.

خدایا شکرت . عزیز مامان نرم نرمک داره بزرگ میشه. الهی شکرت.

این هم آدرس اوین دندون: پایین ، دوتا دندون وسطی جلو. سمت چپ.

البته فکر کنم دندون کناریش هم به همین زودی در بیاد چون لثه ات کاملاً نازک شده و داره میشکافه.

دندون دار شدنت مبارک باشه ترنمم.

___________________________________________________________-

مامان نوشت : بابا بدون شستن دست، دستش رو کرد توی دهنت و من هم اینقدر ذوق زده دندونت شدم که یادم رفت دعوا کنم باهاش. البته یک دعوای بی ثمر. چون بابا از هر ده باری که دستش توی دهنت هست ، دو بار هم دستش رو قبلش نشسته .

حالا هر چی من بگم دستت رو بشور ، کو گوش شنوا......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الهام مامان علیرضا
31 تیر 92 17:42
مبارکه مرواریدهای نازت عزیزم

خدا رو شکر به سلامتی بیرون اومد
×××××××
محبوبه جون اینقدر روی دست و اینا حساس نباش راه بیفته اینقدر آشغال جمع کنه و بخوره که حد و اندازه نداره



ممنون الهام جان. همین الان هم همه چیزو می کنه توی دهنش.
خاله منصوره و دوست جون
31 تیر 92 18:01
مبارک باشه خاله...........


ممنون عزیزم
سميه مامان گل دخترا
31 تیر 92 20:15
مبارك باشه مرواريداش.به جمع كباب خورا خوش اومدى!!!
فكر كثيفى دستاى بابايى هم نباش،چاشنى عشق و علاقه قاطيشه،هيچى نميشه.


ممنون عزیزم. آره دیگه با همون چاشنیه خودمون رو قانع کنیم
نیلوفر
31 تیر 92 21:35
اوخییییییییییی عسیسممممممممممم دیگه ترنم خانم دندون دار شده.

یادت نره آش دندونی درست کنیا.. بووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


فدات شم عزیزم
خاله مرضیه
1 مرداد 92 0:34
مبارکت باشه عزیز دلم. قربونت برم که اینقدر با عجله داری بزرگ می شی.


مرسی مرضیه جان.
فرشته مامان محمدرضا
1 مرداد 92 4:32
مبارک باشه اولین مرواریدهای ترنم جون. انشالله به سلامتی بقیه مرواریدهای خوشگل خانوم در بیان.
در ضمن دیگه مطمئن شدم که دخترها زودتر از پسر هرکاری یاد میگیرن و رشد می کنن محمدرضای ما 36روز از ترنم بزرگتره و تو هر کاری کندتر از دختر شیطون شماست. برا بانوی کوچیک خونه تون از طرف من اسپند دود کن.


ممنون فرشته جان. آره من هم همینطور فکر می کنم ولی در کل هیچ فرقی نداره . دیر و زود داره ولی همه شون آخرش هم دندون در میارن و هم راه می رن و هم بقیه چیزها. محمد رضا جون رو ببوس
بهار مامان ائلمان
1 مرداد 92 13:39
فدا بشم من پس مرواریدهای ترنم جونم بلاخره سرو کلشون پیدا شد.مامانش برا پرندها گندم دادی ؟ اش دندونک پختی؟
اوه میبینم که علیرضا خان رسما داماد شما شد؟شیرینیش رو باید از کی بگیریم از خانواده داماد یا عروس البته من توانایی خوردن شیرنی رو از هر دو طرف دارا هستم ها فکر منو نکننین
برا ترنم جونم بود.


ممنون بهار جان
والله در فکر پخیدن آش هم هستم. حالا یا اینجا یا می رم خونه مامانم واسه عید فطر.
شیرینی رو از مامان علیرضا بگیر که قراره پسرش جایزه بگیره.....
بهار
1 مرداد 92 15:14
اون شیرینی جای خود شیرینی عروسی رو گفتم من عزیزم.
مامان عبدالرحمن واویس
1 مرداد 92 16:26
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهمون سرزدین عزیزم ما مال ایرانشهریم
خوشحال میشم دوستای زاهدانی وایرانشهری که اینجا هستن بهم معرفی کنی
راستی عزیزم خودتون مال کجایید؟؟؟
باکمال میل لینکتون کردم


سلام عزیزم. من کرمانی هستم و الان ساکن بندرعباس هستیم.
منظورم دوستان وبلاگی ایرانشهری نبود. دوست خانوادگی هستن.
شما هم با افتخار لینک شدین
بابای ترنم
1 مرداد 92 16:46
بابایی الهی که من فدات بشم نمیدونی وقتی متوجه شدیم دندون در آوردی ، همچین من و مامانی و دایی علی پریدیم روت و شروع کردیم به بوسیدنت که دخملم تا دقایقی هنگ کرده بود و متعجب از ابراز علاقه ماها.... خیلی دوست داریم بابایی
ماماطهورا
1 مرداد 92 19:24
عزيزمممممممممممممممممم مباركهههههههههههههههههههههههه


ممنون گلم
مامان رادمهر
2 مرداد 92 1:19
فدات فدات هزارتا بوس برات .....
مبارکه


ممنون عزیزم
مامان ارمیتا
2 مرداد 92 10:20
عزیزم مبارکه خاله جون.زرنگ خانوم دندونم دراورد


ممنون خاله مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد