ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ترنّم نامه

کلی 6

1392/5/1 22:23
نویسنده : باباي ترنّم
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جان

عروسک مامان ، از یک ماهگیت می خواستم که وقتی سنت که بالای وبلاگ نشون داده میشه میرسه به تکرار یک عدد واست عکسش رو بگیرم ولی هر ماه یادم می رفت و معمولاً یکی دوساعت بعد یادم می اومد.

ولی اینبار شکارش کردم.

 

در 6 ماه و 6 روز و 6.......

 

 

1

 

الهی که دورت بگردم قصه زیبای تمام ثانیه های عمر من و بابا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ماما طهورا
2 مرداد 92 3:29
اين جملت محشر بود محبوبه جون
قصه زيباي تمام ثانيه هاي عمر من وبابا


مرسی طهورا جونم. ایشااله که به زودی قصه زیبای زندگی شیرین شما هم بیاد پیشتون
SaYa
2 مرداد 92 13:29
سلام محبوبه جان خوبی عزیزم؟6ماهگیت مبارک ترنم جان...ایشالله 666سالگیت عزیزم
محبوبه جان دیگه خودم جزارو تقسیم کردم دارم میخونمشون*
منم که تو خونه وقتم زیاده دیگه میخونم کم کم


سلام عزیزم. ممنون.
ایشااله که قبول باشه عزیزم. خیلی ماهیییییییییییییییییی
نیلوفر
2 مرداد 92 15:33


خیلی باحال بود محبوبه جون


مرسی
الهام مامان علیرضا
4 مرداد 92 15:33
چه کار باحالی کردی
منم باید از این کارها بکنم که فردا پسرم جلوی عروسم کم نیاره


الهام جان می تونی لحظه 2 سالگی شو شکار کنی.
چند روز دیگه هست. از حالا حواست باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد