ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

باز هم ذوق واسه بابا ( باز هم خدا شانس بده)

1392/5/3 14:46
نویسنده : باباي ترنّم
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس ناز نازی مامان

 

طبق معمول بابا از سر کار اومد و ترنم رو صدا کرد. تو هم گرم بازی که با صدای بابایی چرخیدی طرف صدا

 

 

1

 

و اینجا بابا از در اتاقت اومد داخل

 

2

 

قربون این ذوق کردنت بشم مادر. دردو بلات توی قلبم الهی. فدات بشم عروسک نازم.

ترنمم ، من تو و بابای تو رو خیلی دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دارم.

 

خدایا شکر برای وجودی که وجودم با وجودش معنا گرفت. شکر برای حضور ترنمم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

بهاره ، مامان نژلا و نیلا
3 مرداد 92 15:26
دختر خوشگل کوچولو خیلی ناز می خندی ، خیلی ماهی خاله جون ،


مرسی بهاره جان
اسماء ღمامانه فسقل ღ
3 مرداد 92 17:10
چه بابایی این فسقلی


اره حسابی
ماما طهورا
3 مرداد 92 20:02
قربون اون بابايي بودنت بشم عزيزدلمممممممممممم فرشته كوچولوي خودمي تو

محبوبه جون ترنم و بجاي من كلي بوس ابدار بكن كه اگه اونجا بودم ميخوردمش


ممنونم عزیز دلم.
منم روزی هزار بار می خواهم بخورمش.
بهار مامان ایلمان
4 مرداد 92 1:49
تاکجای ادم میسوزه صبح تا شب پدر مامانا رو در میارن اما خنده ها و دلبریاشون واسه بابا هاس اما عاشق همین خنده هاشونم مادر بودن یعنی این یعنی فقط دلت میخواد خنده رو لباشون باشه حتی اگه واسه تو نباشه .دویست بار بهت گفتم عکسهای اینجوری از این وروجک نزار زود باش برو براش اسفند دود کن .

نشستی که !د پاشو برو براش اسفند دود کن




خب چرا می زنی؟؟؟؟

اول بگو برنامه اومدنت چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


مرده این ذوق کردنهاشم.
فرشته مامان محمدرضا
4 مرداد 92 4:22
ترنم جوووووووووووونممممممممممم
قربون ذوق کردنت برم من.


خدا نکنه خاله جون.
ممنون از محبتت
الهام مامان علیرضا
4 مرداد 92 15:32
فدات بشه خاله که اینقدر نازی شما

با بهار جون موافقم
ای بابا ما اختیار عروسمون و نداریم مثل اینکه
بابا عکس خوشگل از عروس ما نذار اینجا که راضی نیستیم
چهارتا عکس بد اخلاق و اخمو بذار
اسپند هم یادت نره محبوبه جونم
×××××××
دامادتون هم به لطف تبلیغات شما اول شده فعلا بیا وبم و ببین
البته تفاوت رای با نفر دوم خیلی کمه
تلاش مضاعفی باید بکنم
در کنارم باشید مثل همیشه و کمکم کنید لطفا



ای جانممممممممممممممممم. واقعا اول شده؟
چه خوب. حتما که به تلاشم ادامه می دم عزیزم. قربونش برم من.
بابا من عکس بذارم می گید چرا می ذاری ، نذارم می گید دلمون تنگ میشه . می خواهید من کلا وبلاگ ترنم رو نعطیل کنم.؟ راضی میشید عزیز دلم.؟
راستش چند روزی بود عکس نذاشته بودم دلم کشید. خودم به عکسهای بچم توی وبلاگش اعتیاد دارم . انگار از روی وبلاگ دیدن باحال تر هستش تا از توی آرشیو سیستم ببینم.
بهار
4 مرداد 92 23:26
گو از برنامه شوشو جان هم داره میاد .زودتر از من چمدونشو بسته .هنوز از دسته گلم خبر نداره با یک یاز دوستام هماهنگ کردم طرحها که تایید بشه اجرای محل رو بدم اون .دعا کن بخیر بگذره و طرف قرارداد گیر نده که خودم برم اجرا . از خدا جون خواهش کردم این دفعه رو بخیر بگذرونه من دیگه غلط کنم نه نگم.


ایشاالله که کارت درست میشه.
چه خوب ، با هم میاین پس بندر؟؟
نیلوفر
5 مرداد 92 0:06
چه بامزه شده صورتشششششش الهییییییییییییییییییییییی
بهار
5 مرداد 92 12:45
انشالله . حالا بزار از این سر دنیا بیام اون سرش .


ایشاالله. چشم انتظار دیدارتان هستیم. (آیکون یک دوست چشم انتظار دیدار پس از سه سال)
سميه مامان گل دخترا
5 مرداد 92 16:04
ماشاالله. چقدر اين دختر بابايىِ.
خوشبحال باباش


واقعا هم خوش به حالش
هنگامه
6 مرداد 92 11:32
محبوبه جون خوبه قورتش نمی دی یهو...
من اگه ترنم دستم بود تا حالا خورده بودم تمومش کرده بود...


فقط نمی دونم چجوری قورتش بدم.
عاشق این کارهاش هستم.
مامان ممول
8 مرداد 92 11:40
الهـــــــــــــــی خدا مامان باباتو نگه داره برات تا ایشالا همیشه همینجوری تو ذوق باشی
نفسیه اون خنده ات خالـــــــــــه


ممنون خاله مهربون
الناز(ممول)
8 مرداد 92 19:46
سلام
خوبین؟
به به چه دخمل نازی
من لینکتون کردم شما هم اگه خواستید میتونید لینکمون کنید


لینک شدین عزیزم.
نازنین
9 مرداد 92 19:39
الهی...
فوق العادست این دوتا عکس...
دست مامان گلت درد نکنه...


مرسی نازنین جان
نازنین
9 مرداد 92 19:40
راستی خاله جونی،وبلاگ نیکو رو آپ کردم. خوشحال میشم بیاید و ببینید.[ماچ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد