ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

شب قدر و شهادت مولا امیرالمومنین(ع)

1392/5/5 20:15
نویسنده : باباي ترنّم
391 بازدید
اشتراک گذاری

 

گر خدایی نیست جز رب جلی

لا امیرالمومنین الا علی

 

1

 

شنیدم عاشقی مستانه می گفت :

اگر آتش به زیر پوست داری / نسوزی گر علی را دوست داری . . .

 



چشم ما و عنایت حیدر، دست ما و کرامت حیدر. یا علی(ع)

 

2

 

 

امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران... اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست... اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال بیابان کنید ...

_____________________________________________

ترنم عزیزم امشب اولین شب قدر زندگی توست. خدا را شکر از تقدیری که برایم رقم زد و تو در آن بودی و هستی.

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
6 مرداد 92 3:16
منم التماس دعا دارم محبوبه جونم



محتاجیم به دعا عزیزم.
نیلوفر
6 مرداد 92 8:47
محبوبه جان نماز و روزه ها و عباداتت مقبول درگاه حق عزیزم.

انشااله که خدا رضایت و لبخندش و تو این شبها نصیبت کنه.


ممنون عزیز دلم. عبادات شما هم قبول.
ان شاالله که خدا هم برای شما بهترین سرنوشت رو رقم بزنه و یک فرشته شیرین نصیبت کنه.
ماماطهورا
7 مرداد 92 16:59
سلام محبوبه جونم خوبي ترنم خاله خوبه؟دلم برات تنگ شده بود گفتم بيام بهت سربزنم روي ترنم خوشگلم و ببوس

تواين شباي عزيزالتماس دعاي مخصوص دارم ازتون


فدات بشم عزیزم.
دل به دل راه داره.
ما هم محتاج دعاییم و التماس دعا داریم.
اگر قابل باشم و خدا دعاهای من و قبول کن تو هیچ دعایی شما از یادم نمبری.
فرشته مامان محمدرضا
7 مرداد 92 17:22
محبوبه جون طاعات و عبادات قبول. اگه تو مراسم احیا شرکت کردین التماس دعا دارم


منون عزیزم. عبادات شما هم قبول. ماهم محتاج دعاییم و التماس دعا داریم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد