ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

وقتی ترنم خودش می خواهد غذا بخوره...

1392/7/20 14:11
نویسنده : باباي ترنّم
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلبممممممممممممم

ناز گل ناز مامانی، الهی که من فدات بشممممممممممممممممممممممممممممم عروسک شیرینم.

این روزها گاهی واست غذا می ذارم که خودت بخوری. البته خوردنی که در کار نیست فقط خرابکاری و کثیف کاری و زحمت واسه مامانیه ولی باز هم خیلی کیف می ده دیدن بازیهات با غذا.

واست یک ظرف غذا گرفتیم که البته شما به این تکنولوژی جدید!!!! و ما رو دست زدی و غذات رو می ریزی زمین.

مثل اینجا که واست بیسکویت گذاشتم و با خیال راحت رفتم سراغ کارهام و وقتی برگشتم دیدم همه رو ریختی...

 

ترنم و غذا1

 

شدیداً به خوردن نان علاقه مندی و به محض دیدن غذا غنیمت خودت رو بر می داری و می ری کنار

مثل اینجا......(و فقط تا چند لحظه اول جواب می ده و دوباره دلت یک سرگرمی جدید می خواهد)

البته همیشه هم بابایی داره تکه های بزرگ نان رو از دهنت می کشه بیرون......

 

ترنم و غذا2

 

و اما.......

این هم از اون لحظه هایی هست که خودت می خواهی غذا بخوری و من عاشق این لحظه ها هستم.

 

ترنم و غذا3

 

فدات بشم مامانننننننننننننننننننننننن

چنگال از کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خطرناکه عروسکم....

 

ترنم و غذا4

 

راستی..... بند کیف مامان خوردنی نیست دختر شیرینم....

 

ترنم

 

خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم ترنم عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرشته مامان محمدرضا
20 مهر 92 16:20
سلام عزیزم. خوبین؟ آخیییییی فربون دختر گلی بشم. نوش جونت عزیزم


سلام عزیزم. مرسی ممنون
بهار مامی ائلمان
21 مهر 92 11:54
وای سلام خرابکار کوچولو ماشالله چقدر بزرگ شدی دلم برات تنگیده بود خیلی خیلی .


سلاااااااااااااااام. دل به دل آب باریکه ای هست.....خوبی؟
ترنم کوچولو و مامان فاطمه
21 مهر 92 13:08
قربونت برم من تربچه عزیزم شیرین من فدای تو که انقدر ماشالله ناااازیخدا حفظت کنه


خدا نکنه خاله مهربون. ممنون از محبتتون
خاله مرضیه
21 مهر 92 14:09
الهی قربونت برممممممممممممممممممممم خاله. خوب دل من یه ذره شده بود واست عزیزمممممممممممممممم.


دل به دل راه داره عزیزم
نیلوفر
21 مهر 92 18:14
عزیزممممممممممم چه بامزه غذا میخورههههههه
حیف که مرخصیت اینقدر زود تموم شد و باید برگردی سرکار. یه مدت که آدم کار نمیکنه خیلی تنبل میشه


حسابییییییییییییییی روزهای اول سخته کار.
یاسمن مامان ترمه
22 مهر 92 23:59
ماشالله بچه ها با تکنولوژی پیش میرن
چقدر نازی ترنم عزیزم حسابی خراب کاری کن خاله


این فسقلی حسابی خرابکار هست خودش خاله جون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد