ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ترنّم نامه

تولد عشق

1391/11/4 12:24
نویسنده : باباي ترنّم
351 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم جان دختر عزیز تر از جانم :

گل مامان امروز نهمین روز تولد  شماست و من بعد از این چند روز وقت کردم بیام و برات بنویسم. عزیز دلم از روزی که به دنیا اومدی شدی تمام دین و دنیای مامان . واقعا دوستت دارم و عاشقانه پرستشت می کنم. 

عشق من شما روز بیست و ششم دی ماه سال نود و یک ،ساعت دو و چهل و پنج دقیقه ، بیمارستان ام لیلا به دنیا اومدی و قدم روی چشمهای من و بابا گذاشتی. وزنت سه کیلو و چهارصد گرم بود و قدت پنجاه و یک سانت مادرم. تو خیلی نازی مامان و من واقعا دوستت دارم و هر روز که می گذره بیشتر از قبل عاشقت می شم. تو هدیه خدا به من و بابا هستی و صد هزار بار خدا را به خاطر این نعمت شکر می کنم. هر بار که نگاهت می کنم یک دنیا انرژی می گیرم از وجود دوست داشتنیت.

ترنم مامان ، عشقمی ، عمرمی ، جونمی ، همه زندگیمی ، نفسمی و خلاصه اینکه می پرستمت دخترم.

این چند روز هم  که واست ننوشتم به خاطر این بود که حسابی سرگرم رسیدگی به شما بودم و وقت نداشتم بیام نت. البته مامانم واقعا کمک حالم بود و خیلی واسه من و شما زحمت کشید . از همین جا دستهای مهربونش رو می بوسم و براش سلامتی و عمر با عزت از خدا طلب می کنم. تو هم که بزرگ شدی باید حسابی قدر زحمتهاش رو بدونی عزیزم. 

گلم خیلییییییییییییییییییی دوستت دارم.قلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد