ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ترنّم نامه

آرزوی سلامتی برای دختر نازم

1391/11/11 18:54
نویسنده : باباي ترنّم
435 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم:

امروز 16 روزه که تو با منی و من هر لحظه خدا را به خاطر وجودت شاکرم. این روزها دلم خیلی گرفته.آخه نگران سلامتی شما هستم. توی این 16 روز کلی تو رو بردم دکتر و کلی هم خاله ها در مورد آزمایشاتت با دکترهای مختلف که می شناختن و باهاشون سروکار دارن مشورت کردن.باورت میشه هر کدوم از این آدمها یک حرف مختلف زدن و من واقعا بلاتکلیفم و نمی دونم چه کنم. عدد مربوط به آزمایش تیروئیدت بالاست و هرکس یک حرفی می زنه.یک دکتر میگه مشکلی نیست.یکی میگه سریع دارو شروع کنین.یکی میگه تا پایان یک ماهگی صبر کنین و دوباره تکرار کنین. خلاصه من خیلی نگرانم و نمی دونم چه کنم. هر بار با خون دادن شما من هزار بار مردم و زنده شدم و کلی گریه کردم. الهی بمیرم برای اون دستهای کوچولوت که سوراخ سوراخ شدن. فقط خدا می دونه که من این روزها چه حالی دارم. شب و روزم یکی شده و یک بغض بزرگ توی گلومه. امیدوارم خدا خودش کمک کنه و آزمایش پایان یک ماهگیت نرمال باشه عشق مامان.سلامتی تو بزرگترین آرزوی منه. الهی که دردت به قلبم مامان جون. از خدا می خواهم که هر ناراحتی رو از وجود تو فرشته کوچولو دور کنه و همیشه سلامت باشی عزیز دل مامان. تا این دو هفته بگذره و دوباره آزمایش بدی من صد سال پیر میشم. خدایا خودت به دخترم سلامتی بده. دوستت دارم ترنم مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد