ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

ترنّم نامه

یک ماهگی فرشته کوچولو

1391/12/4 12:01
نویسنده : باباي ترنّم
338 بازدید
اشتراک گذاری

ترنّم جان ، دخترم سلام

الان 36 روز که از تولد تو فرشته مهربون گذشته و من و مامانی کلی از بودن تو لذت میبریم. بابا جون یه چند روزیه که خیلی بیقراری میکنی مخصوصاً موقعی که میخوای بخوابی ، مامانی مهربون هم کلی وقت و حوصله میزاره و با مهربونی تو رو نوازش میکنه و بهت شیر میده تا بخوابی.

بابا جون باید اینو بدونی که من و تو خیلی مدیون مامانی عزیز و مهربونیم و تو باید اینو همیشه بخاطر داشته باشی که مامانی داره جوونیشو و همه دلبستگیهاشو به پای تو فرشته کوچولو میریزه و باید یه روزی قدردان  همه محبتهای مامانی باشی.

دخمل عزیزم اینم چندتا عکس از این 1 ماه و 6 روزی که گذشت. دوست داریم. M&Y  

خاله مرضیه جون اینم عکسهایی که خواسته بودی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس
4 اسفند 91 12:28
چه بابایِ قدرشناس و مهربونی و چه دخترِ خوشگل و ماهی/ هزار هزار ماشالااااااااااااااا مثه فرشته اس/ امیدوارم زیر سایه تون بهترین روزا رو تجربه کنه
مامانی مهربون شمام خسته نباشی میدونم که وقتی صورت ماهشو میبینین همه سختی ها فراموشتون میشه, امیوارم منم این روزا رو تجربه کنم برامون دعا کنین وقتی ترنم کوچولو رو شیر میدین که ایشالا بارداری خوبی رو سپری کنم


سلام مرسي از لطفتون. ايشالله شما هم به زودي زود دختر يا پسر خوشگلتون رو تو بغل ميگيريد و بهترين لحظه هاي عمرتون رو تجربه ميكنيد. نگفتيد چند ماهه بارداريد؟ دختر يا پسر؟ ما كه به شخصه عاشق دختر بوديم. هر وقت هر سؤالي داشتيد كه ما ميتونستيم كمك كنيم خوشحال ميشيم بتونيم كاري واستون انجام بديم.
red_scorpion2047@yahoo.com
خاله مرضیه
5 اسفند 91 9:08
الهی خاله قربونت بره با اون لپهای دوست داشتنیت. عزیز دلم، دلم یه ذره شد با دیدن این عکسها!!! خوب غذا بخور و بزرگ شو که خاله تا 3 هفته دیگه میاد. مرسی باباییش، دست گلت درد نکنه.
هنگامه
8 اسفند 91 9:57
ای وای عزیزم، خیلی نازه... ماشالله خوب بزرگ شده... عزیز دلم... از طرف من حسابی ببوسیدش جوجو رو


مرسي خاله هنگامش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد