ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ترنّم نامه

شیطونی کردنهای دختر نازم

1391/12/13 22:21
نویسنده : باباي ترنّم
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز مامان

الهی من فدای تو که کم کم داری شیطون میشی.الان دو شبه که اصلا نمی خوابی و من و بابا حسابی کلافه شدیم و اصلا نمی دونیم چرا نمی خوابی.وقتی شبها توی اوج خوابم و حسابی خوابم میاد و نگاه به چشمهای کاملا بیدارت می کنم خیلی کیف می کنم .دوستت دارم مامان جون . نمی دونم تا کی می خواهی این جوری بد خواب باشی. ولی این رو بدون که در هر حال من عاشق اون چشمهای خوشگلت هستم عزیز کوچولوم. راستی دو شب پیش بهت پستونک دادیم شاید که بخوابی ولی وقتی دیدم فایده نداره و شما قصد داری شب بیدار باشی که شهر در امن و امان باشد منصرف شدم و امروز دیگه بهت ندادم. آخه خیلی هم زود بهش عادت کردی ولی دیگه بهت نمی دهم.خلاصه اینکه نه به اون روزهای اول که به زور بیدارت می کردم تا شیر بخوری نه به حالا که نمی دونم چه جوری بخوابونمت.عاشقتم نفس کوچولوم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد