ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ترنّم نامه

پدر

1392/2/31 15:06
نویسنده : باباي ترنّم
540 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم ، دختر ناز مامان

امروز می خواهم به بهانه روز پدر توی این پست از بابای عزیز تر از جونم به خاطر همه مهربونیهاش و فداکاریهاش تشکر کنم. به خاطر همه سختیهایی که زمان تولد تو کشید و صبورانه تحمل کرد. آخه بابایی اصلا خونه های آپارتمانی رو دوست نداره و عادت به خونه حیاط دار و بزرگ خودشون داره و کلی توی آپارتمان حوصله اش سر می ره. به خونه های آپارتمانی میگه زندان. ولی به خاطر من و تو دو ماه اینجا پیشمون موند و کلی هم صبوری کرد و هیچی نگفت.

ضمنا تو رو هم خیلی دوست داره و انگار که تو هم اینو می فهمی. چون خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار کردی و کلی باهاش حرف می زنی و به روش می خندی و ذوق می کنی.

بابای عزیز تر از جانم دوستت دارم و به پاس تمام مهربانیهایت دستت را می بوسم و از خدا واستون سلامتی و عمر با عزت طلب می کنم. دوستت داریم بابا شهریار.

 

ترنم و اقا جون

 

این شعر هم تقدیم به بابای عزیز و مهربونم

 

ای پدر ،ای با دل من همنشین           ای صمیمی ،ای بر انگشتر نگین

ای پدر ای همدم تنهاییم                                  آشنایی با غم تنهاییم

  

ای طنین نام تو بر گوش من                    ای پناه گریه ی خاموش من

همچو باران مهربان بر من ببار                 ای که هستی مثل ابر نو بهار

  

در صداقت برتر از آیینه ای                      در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپیدار بلند و پایدار                                 می برم نام تو را با افتخار

  

هر چه دارم از تو دارم ای پدر              ای که هستی نور چشم و تاج سر

رحمتت بارانی و روشن تبار                             مهربانی از تو مانده یادگار

  

ای پدر بوی شقایق می دهی               عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر                    هر چه دارم از تو دارم ای پدر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

khale mansoore
31 اردیبهشت 92 17:25
عاشقشم.خدا سایشو از سرمون کم نکنه.روزت مبارک بابایی
نیلوفر
31 اردیبهشت 92 22:27
خدا پدر عزیزتو برات نگه داره و سایه شو از سرتون کم نکنه.
پیشاپیش روزشون مبارک باشه.
معلومه ترنم هم خیلی بابابزرگشو دوست داره.




مرسی عزیزم. خدا عزیزان شما رو هم واستون سالم نکه داره.
الهام مامان علیرضا
1 خرداد 92 12:48
خدا سایۀ بابا بزرگ مهربون و هیچ وقت از سرت کم نکنه ترنم عزیزم.
مشخصه که خیلی ترنم جون رو هم دوست داره بابایی.


ممنون عزیزم. خدا عزیزان شما رو هم واستون حفظ کنه
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
1 تیر 92 18:50
سلام عسیسم ترنم جون خوبه؟؟اپ کردم تونستی بیا
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
6 تیر 92 15:06
مرسی گلم
محبوبه جون چرا اپ نمیکنی؟؟؟
منتظرم خوشگل خاله رو ببینما


چشم. حتما. حالا دلت رو بذار جای دل ما که یک ماه کلا ازتون بی خبر بودیم .
من که هر چند روز یک بار چندتا پست می ذارم.
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
7 تیر 92 21:19
سلام ترنم جونم
میشه یه سر به وبم بزنی؟؟؟من اخه تو مسابقه شرکت کردم و نیاز دارم به رای شما...میشه به من رای بدی؟؟؟؟


باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد