ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ترنّم نامه

روزهای زیبای من و تو (6)

1392/3/22 14:29
نویسنده : باباي ترنّم
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خونه مامانی

این روزها می گذرد و تو لحظه به لحظه بزرگتر میشی و من هر روز که می گذرد ، با تو روزی زیباتر و متفاوت تر را تجربه می کنم. روزهایی که حضور تو در خانه آنها را برایم تبدیل به شادترین لحظات زندگیم کرده.

عزیز دل مامان آرزویم برایت شادی و سلامتی است و از خدا می خواهم هر روز که می آید برایت روزی بهتر از دیروزت را رقم بزند.

دیروز وقتی بابا از سر کار اومد خونه تو توی تختت خواب بودی. اینقدر ناز خوابیده بودی که بابا کلی قربون صدقه ات رفت. الهی فدات بشم که من و بابایی رو گذاشتی روی ابرها. خیلی از وجودت توی زندگیمون خوشحالیم. زندگی با تو خیلی شیرینه عسل مامانی.

الهی که خدا همیشه پشت و پناهت باشه شاهزاده خانم خونه ما.

 

و اما عکسهایی از این روزها

 

عروسکت رو میگیری توی بغلت....

 

ترنم و عروسک

 

این مدلی شیر می خوری.....

 

شیر خوردن ترنم

 

گاهی هم بعد از خوردن نیمی از شیرت شیشه رو می گیری بالا و با خودت فکر می کنی "آیا میشه از ته شیشه هم شیر بخورم؟" و فکرت رو عملی می کنی تا بتونی نتیجه بگیری...

 

ترنم و شیشه شیر 1

 

ترنم و شیشه شیر 2

 

واسه این عکست هم هیچ توضیحی ندارم.

فقط می تونم بگم : خیلییییییییییییییییییییی دوستت دارم نفس مامان

 

ترنم در حمام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارینا
22 خرداد 92 14:34
وای عزیزم چقد شما نازی
فدات شم
پیش منم بیاا


منونم. حتما میام
SaYa
22 خرداد 92 15:35
نگا شیر خوردنش من فداش بشم قربون دست و پای کپلت برررررم من عشقم ببوسش این نفسو محبوبه جون راستی چرا خصوصی نظر میزاری؟
khale mansoore
22 خرداد 92 18:39
khale ghorbonettttttttttttttttt bereeeeeeeeeeeeee


خدا نکنه خاله
الهام مامان علیرضا
23 خرداد 92 7:39
علیرضا هم وقتی شیر می خورد آخرش شیشه شو نگاه می کرد و چون می دید خالی شده پرتش می کرد یه گوشه!!!! عکس هات خیلی قشنگه ترنم نازم
خاله مرضیه
23 خرداد 92 15:54
الهی دورت بگردم خاله!!!!! چقدر بزرگ شدی تو. دلم یه ذره شده واسه دیدنت!!!!!!!


خدا نکنه عزیزم. والله دل ما هم یک ذره شده. یکی دو روز مرخصی بگیر بیا خب. دلمون تگیده واست
مامان مانلی
25 خرداد 92 12:30
وای چقدر خندت نازه نفسه خاله



ممنونم
الناز
29 خرداد 92 23:36
وای نــــــــــــازی عزیزم
خیلی خوشکل ونازی
ادم دلش میخواد گازگازت کنه


ممنون عزیزم.
چرا همه می خوان ترنم منو گاز گاز کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد