ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ترنّم نامه

پایان پنج ماهگی دردانه دخترم

1392/3/27 10:52
نویسنده : باباي ترنّم
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چراغ خونه

دختر ملوسم ، امروز پنج ماهگیت تموم شد و تو وارد ششمین ماه زندگیت شدی.

چه زیبا گذشت این پنج ماه با تو عزیز دل مامانی. خدا را به خاطر تک تک این لحظه ها و ثانیه های زیبایی که با تو داشتیم شکر می کنیم .

الهی من فدای قد و بالای کوچولوت بشم گل دختر من.هر لحظه که می گذره من و بابایی بیشتر از بیش عاشقت میشیم و تمام لحظه های با تو بودن برامون شیرین تر از عسل شده.

عکس عاشقانه متحرک

الهی قربونت برم ترنم مامان.

امروز عزیز جون و آقا جون اومدن بندر خونمون و من توی فکر بودم که بعد از ظهر که بابایی از کارخونه اومد خونه با هم بریم و یک کیک کوچولو واسه تولد پنج ماهگیت بگیریم ولی وقتی بابایی اومد خونه دیدم که خودش یک کیک خریده و گفت "این هم به مناسبت تولد پنج ماهگی دخترم".

معلومه که حسابی توی دل بابایی جا داری که یادش نرفته بودنیشخند

بعدش هم با عزیز جون و آقا جون چندتا عکس گرفتیم و کیک تولد دخترمو خوردیم. تو هم که طبق معمول چشمت دنبال خوراکی.(الهی بمیرم که به خاطر آلرژی فعلا دکتر گفته نمی تونم بهت چیزی بدم)

ترنمم ، شیرینی زندگیم ، دوستت داریم و از خدا سلامتی و سعادت و عمر با عزت و لذت رو برات طلب می کنیم. من و بابایی عاشقتیم و از اینکه تو شدی نعمت و برکت خونمون خیلی خوشحالیم.

خدایا شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

این هم عکسهای تولد پنج ماهگیت عروسک ناز نازی مامان

 

تولد 5 ماهگی 1

 

ترنم و بابا

 

این هم کادوهای تولد ٥ ماهگی عزیز دلم که از کرمان واست خریده بودیم.

 

کادو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فرشته
27 خرداد 92 3:30
5 ماهگیت مبارک خانوم خانوما. انشالله 120سالگیتو جشن بگیری.


منون عزیز دلم.ایشاالله
بهار مامان ائلمان
27 خرداد 92 23:41
سلام عزییییییییییییییییییییزم تولدت پنج ماهگیت مبارک .چند روز ندیدمت ماشالله بزرگتر شدی قربون اون خنده متین و دلنشینت برم . خدا برا مامان بابا نگهت داره.
نازنین خواهر نیکو
28 خرداد 92 18:04
پنج ماهگیت مبارک گل دختر خوشگل.
اینم چند شاخه گل رز از طرف من و نیکو به شما کوچولوی خوشگل.


ممنونم نازنین عزیز.
الهام مامان علیرضا
29 خرداد 92 14:34
چقدر خاطرخواه داره ترنم خانم
چه جشن باشکوهی
خوش به حالت
برای من که روز تولد سی سالگی کیک نخرید کسی...شما باید خیلی پُرخاطرخواه باشی که تو پنج ماهگی برات سنگ تموم گذاشتند



والله الهام جون واسه من هم کسی کیک نمی خره . هم دردیم پس.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد